Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان عضو  پارک علم و فناوری البرز اعلام کرد: بیش از ۳۰ دستاورد این شرکت در نوبت ثبت اختراع قرار دارد.

محمدرضا نصرآبادی گفت: همه این اختراعات در بخش‌های مختلف صنعتی و عمدتا مرتبط با نیازهای واقعی صنعت کشور هستند و این محصولات با تعامل سازنده بین دانشگاه و صنعت و در بستر فضای کارآفرینانه پارک علم و فناوری البرز به نتیجه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، نصرآبادی با اشاره به اینکه دو نرم افزار بالانس استاتیکی و داینامیک در سامانه ثبت مالکیت فکری ثبت می‌شود: این دو نرم افزار کاملا مورد نیاز صنعت کشور است و ثبت آنها در مرحله نهایی است و اختراعات دیگر در بخش های مختلف خورویی و پتروشیمی و ... است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به ویژگی‌های تولیدات و نوآوری‌های انجام شده در این شرکت دانش بنیان یادآور شد: محصولات ما محصولات نوآورانه و بسیاری از آنها تحریم بوده و هستند و ما تلاش می‌کنیم این محصولات را با توان و ظرفیت جوانان با فناوری بومی در داخل کشور تولید کنیم.

نصرآبادی با اشاره به اینکه بسیاری از محصولات نتیجه تحقیق و توسعه شرکت هستند و بیش از ۲۵سال تحقیق شبانه روزی برای آنها صورت گرفته اظهار کرد: خوشبختانه همکاری خوبی با نهادهای علمی و فناوری و همچنین پارک علم و فناوری البرز داریم که موجب هم افزایی و کارآفرینی در فعالیت شرکت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد شاغلان این شرکت از ۲۵ نفر فعلی به زودی به بالای ۶۰ نفر در کشور افزایش می یابد گفت: بیش ۳۵۰۰ شرکت اعم صنایع هوایی، پتروشیمی و صنایع دفاعی و ... مشتری این شرکت هستند.

وی با بیان اینکه این شرکت دانش بنیان در زمینه‌های ساخت انواع دستگاه‌های بالانس و ارتعاش سنجی و تعمیرات قطعات دوار فعالیت داشته و تاکنون خدمات ارزنده‌ای را به صنعت کشور ارائه داده است اظهار کرد: در سال جهش تولید نیز برای افزایش تولید تجهیزات مورد نیاز صنعت در بخش‌های مختلف  برنامه ریزی کرده‌ایم و این هدف با توجه به گستردگی برنامه‌ها در سراسر کشور کاملا قابل تحقق است.

گفتنی است پارک علم و فناوری البرز به محل امن و قابل اتکایی برای امر تحقیق و توسعه، نوآوری و هم افزایی بین شرکت‌های فناور، دانش بنیان و صنعتگر تبدیل شده که اشتغال و تولید را به همراه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی پارک علم و فناوری البرز دانشگاه و صنعت اقتصاد دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز شرکت دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد حمایت از استارت‌آپ‌هایی که در زمینه‌های ارتباطات فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: ما در پارک فناوری اطلاعات از شرکت‌های دانش بنیانی که محصول آن‌ها به سطح بلوغ مناسبی رسیده است میزبانی و حمایت می‌کنیم.

زارع پور بیان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی «پیام» نیز یک بسته حمایتی برای شرکت‌هایی که محصولی با فناوری بالا تولید می‌کنند پیش بینی کرده ایم.

وزیر ارتباطات گفت: در حوزه فضایی نیز ما شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش بنیانی که در صنعت فضایی فعالیت می‌کنند را به شکل ویژه‌ای مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار بزرگترین قرارداد را با شرکت‌های دانش بنیان برای ساخت ماهواره منعقد کردیم و امسال نیز این موضوع ادامه پیدا خواهد کرد.

زارع پورگفت: در حوزه پست نیز ما مرکز نوآوری پست را داریم که در تولید خدمات جدید و سرویس‌های جدید چندین شرکت دانش بنیان برای شرکت ملی پست فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واحدهای فناور پارک علم و فناوری زنجان افزایش می‌یابد/ضرورت افزایش بودجه در سال جدید
  • مخبر: پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • پارک علم و فناوری پردیس باید به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • رشد ۲۸ درصدی واحد‌های صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • واحدهای صنعتی دانش بنیان ۲۸ درصد رشد داشته است
  • شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های اساسی استان یزد است
  • معرفی فرصت‌های شغلی دانش بنیان‌ها در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴
  • اعطای ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبار مالیاتی