Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@12:51:45 GMT

رونمایی از محتمل‌ترین گزینه AFC برای لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۱۶۵۲

رونمایی از محتمل‌ترین گزینه AFC برای لیگ قهرمانان

یک روزنامه عربستانی از محتمل‌ترین گزینه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای از سرگیری و به پایان رساندن فصل جاری لیگ قهرمانان رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، کمیته مسابقات AFC فردا (چهارشنبه) در یک کنفرانس ویدئویی با فدراسیون‌های فوتبال آسیایی که در لیگ قهرمانان نماینده دارند، درباره نهایی کردن طرح از سرگیری این رقابت‌ها و ترسیم برگزاری دیدارهای مرحله نهایی مذاکره خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 مارس 2020 کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از شیوع جهانی ویروس کرونا تصمیم به تعویق دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان گرفت. این رقابت‌ها فقط 2 هفته برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

لیگ قهرمانان آسیا تک بازی می‌شود؟

بر اساس گزارش این رسانه سعودی، AFC سه سناریو را برای به پایان رساندن فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا آماده کرده که در کنفرانس ویدئویی فردا معرفی می‌شود. محتمل‌ترین گزینه کنفدراسیون فوتبال آسیا که اصرار زیادی روی اجرای آن وجود دارد سیستم تجمیعی است. بر این اساس تیم‌ها دیدارهای مرحله گروهی را به میزبانی یک کشور برگزار می‌‌کنند. کشور انتخابی نیز با توجه به گرم بودن هوا باید دارای ورزشگاه‌هایی با تهویه مناسب باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با هدف کاهش بازی‌ها می‌خواهد مانع از رویارویی تیم‌ها به صورت رفت و برگشت شود. همچنین دیدارهای مراحل نهایی نیز به صورت تک‌بازی برگزار خواهند شد.

در جلسه فردای AFC با فدراسیون‌های آسیا بحث و تبادل‌نظر صورت می‌گیرد اما تصمیم نهایی درباره سرنوشت لیگ قهرمانان 2 هفته دیگر اعلام خواهد شد تا تیم‌ها فرصت کافی برای آماده‌سازی خود داشته باشند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

به نقل از فارس این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898673

دیگر خبرها

  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟