Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:12:05 GMT

توزیع بسته‌های حمایتی هلال احمر کرمانشاه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۱۶۵۹

توزیع بسته‌های حمایتی هلال احمر کرمانشاه آغاز شد

دکتر «فرزین معتمدی» روز سه شنبه به ایرنا افزود: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر فرهنگی همدلی، باهم بودن و برای هم بودن و کمک های مومنانه به اقشار آسیب پذیر و خانواده هایی که شغل آنها به واسطه ویروس کرونا متاثر شده است، جمعیت هلال احمر استان از محل کمک‌های خیران مبلغ سه میلیاد و ۲۰۰ میلیون ریال اقلام غذایی شامل برنج، روغن و کنسروجات برای اهدا به خانواده های نیازمند خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش ریالی هر بسته حمایتی را بیش از سه میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها هفته آینده در بین نیازمندان شناسایی شده در کل استان توزیع خواهد شد.

معتمدی اظهار داشت: خانوارهای نیازمند با مددکاری صورت گرفته شناسایی شده و این کمک ها با رعایت حفظ کرامت، شان و منزلت این عزیزان در بین آنها توزیع خواهد شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه گفت: بسته بندی اقلام فوق توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته که جای قدردانی دارد.

وی در پایان ضمن تشکر از خیران استان گفت: این طرح با حمایت مردم و خیران ادامه داشته و جمعیت هلال احمر به عنوان امانت دار این عزیزان اعلام می دارد که این کمک ها با شفاف سازی کامل به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۵۱ هزار و ۴۶۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۷۹۷ نفر رسید.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۵۴ هزار و ۴۴۵ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۸۷۸ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (دوازدهم خرداد) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی ۲ هزار و ۹۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۶۵۲ مورد بستری و  ۲ هزار و ۳۲۷ (حدود ۷۸ درصد) از موارد سرپایی و افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۱۵۴ هزار و ۴۴۵ نفر رسید.

برچسب‌ها بسته حمایتی کرمانشاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی کرمانشاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بسته حمایتی کرمانشاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر ویروس کرونا شناسایی شد کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی

به گزارش قدس انلاین، علیرضا شهرجردی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مرکزی با اعلام این خبر افزود: این آزمون به صورت منطقه‌ای و با حضور نجاتگران استان‌های قم، اصفهان، یزد، کرمانشاه، همدان و مرکزی به مدت ۹ روز در مجموعه ورزشی جمعیت هلال‌احمر شهرستان ساوه برگزار می‌شود.   

وی افزود با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون اندیشیده شده است، گفت: تست دریافت درجه ایثار در دو مرحله آمادگی جسمانی و آزمون مهارتی انجام می شود. در نخستین بخش آزمون، شرکت‌کنندگان پس از انجام آزمون ۹ ماده‌ای آمادگی جسمانی و کسب حد نصاب لازم با تایید هیات داوران به مرحله دوم که ویژه فعالیت‌های تخصصی و مهارتی امدادگران است،‌ راه می یابند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: در مرحله آمادگی جسمانی آیتم‌های تست کوپر، دراز و نشست، انعطاف نیم تنه به جلو، دوی ۴۵ متر، پرش طول درجا، فشار موازی، پرش جفت دو طرف، دوی مارپیچ و معلق ماندن و در مرحله مهارتی نیز آزمون تخصصی پیش بیمارستانی، جستجو و نجات در جاده، جستجو و نجات در آوار، جستجو و نجات در کوهستان، جستجو و نجات در محیط های آبی انجام می‌شود.

سیاوش غلامی رئیس امور امدادگران سازمان امدادونجات کشور نیز با تشریح مراحل آزمون گفت: این آزمون یکی از مهم‌ترین آزمون های کشور در حوزه امداد و نجات محسوب می‌شود و از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و به امدادگرانی که امتیازات لازم را در همه مراحل این آزمون کسب کنند از سوی رئیس جمعیت هلال احمر کشور، گواهینامه ایثار اعطا می شود که بالاترین درجه امدادی در هلال احمر محسوب می‌شود.

وی افزود: به همین جهت سازمان امداد و نجات کشور با توجه‌ ویژه‌ای اقدام به برگزاری آزمون با انتخاب نخبگان این حوزه به عنوان هیات داوران و کادر اجرایی کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: هدف از برگزاری این آزمون ها افزایش و تقویت توان عملیاتی و بالابردن سطح مهارت و آمادگی بدنی نجاتگران برای حضور موثر در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه و خدمت رسانی در راستای رسالت جمعیت هلال احمر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان