Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@08:35:16 GMT

اجرای طرح ترافیک از شنبه ۱۷ خرداد ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۱۶۹۲

اجرای طرح ترافیک از شنبه ۱۷ خرداد ۹۹

پیروز حناچی در مورد سرانجام اجرای طرح ترافیک گفت: طرح ترافیک از شنبه هفته آینده در تهران اجرا می‌شود و ما در شهرداری نیز نسبت به مانیتورینگ وضعیت ترافیک اقدام می‌کنیم.

وی با بیان این‌که بنابراین است که فاصله اجتماعی به طور کامل اجرایی شود، گفت: ترافیک وجوه دیگری نیز دارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد که سفر‌های غیرضرور در تهران به شدت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که آلودگی هوا رو به افزایش است، گفت: این مسئله خطرناک است و نباید بگذاریم که آلودگی بیش از حد مجاز بالاتر برود.

شهردار تهران گفت: یک الی دو هفته طرح را اجرا می‌کنیم و اگر لازم باشد نسبت به تنظیم مجدد و یا تجدیدنظر اقدام خواهیم کرد، هر چند که در حال حاضر ساعت اجرای طرح ترافیک به گونه‌ای است که کارمندان و افرادی که موظف هستند در محل کار خود حضور داشته باشند بتوانند از وسلیه شخصی خود استفاده کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرح ترافیک طرح ترافیک حناچی زوج و فرد پارسی خبر طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه

شریفی گفت: در طرح آموزش ایمنی و ترافیک  حدود ۳۰۰ دانش آموز روستا‌های آغجه کهل، مردق و تازه کند قشلاق با مسائل ایمنی و ترافیک آشنا شدند و روش‌های صحیح سوار شدن به ماشین، موتورسواری، عبور از عرض جاده‌ها، علایم راهنمایی و نحوه بستن کمربند ایمنی را آموزش دیدند.

وی هدف از اجرای این برنامه آموزشی را ارتقای فرهنگ ترافیک و آموزش ایمنی و ترافیک به دانش آموزان دانست و افزود: علاوه بر دانش آموزان حدود ۱۵۰ نفر از اولیای آنها نیز در این دوره‌ها شرکت کردند.

شریفی گفت: به منظور فرهنگ سازی برای استفاده از کلاه ایمنی برای ۱۰۰ نفر از موتورسواران دارای گواهینامه کلاه ایمنی هدیه داده شد.

وی اضافه کرد: این طرح با مشارکت راهداری، پلیس راه و آموزش و پرورش مراغه اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • آغاز مطالعات طرح ترافیک شهر قزوین
  • اعلام هشدار زرد بارندگی در استان سمنان
  • اجرای پایلوت طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه یک بازدید کرد/ پیشرفت قابل توجه شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه‌های ترافیکی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت