Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله حبیب الله شعبانی، شامگاه دوشنبه در مراسم آزادسازی ۵۴۱ نفر از زندانیان همدانی که به مناسبت عید سعید فطر و سالروز آزادسازی خرمشهر مشمول عفو رهبری شده‌اند، اظهار کرد: شاید انسان در شرایط اقتصادی خاصی قرار بگیرد و دچار خطا شود، اما باید مراقب باشیم که آن خطا را ادامه ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه می‌توانیم خطاهای گذشته را جبران کنیم، عنوان کرد: انسان یک موجود پرظرفیت و با کرامت است که باید مراقب کرامت‌های خود باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: هر چه این کرامت‌ها را تقویت کنیم و ارتباط بیشتری با مبدا کرامت برقرار کنیم، کمتر دچار خطا خواهیم شد.

وی خطاب به کسانی که مشمول عفو رهبری شده‌اند، گفت: خواهش من از شما این است که در کنار تعهدهای کتبی که می‌دهید یک تعهد شفاهی نیز به بنده برای انجام کاری که در روز تنها ۲۰ دقیقه طول می‌کشد، بدهید.

امام جمعه همدان عنوان کرد: یقین بدانید کسی که این فعالیت روزانه ۲۰ دقیقه‌ای را انجام دهد سر از زندان در نخواهد آورد و آن هم خواندن نماز اول وقت است.

وی با تاکید بر اینکه انسان خودش می‌تواند خود را کنترل کند، عنوان کرد: به همت مسئولان دادگستری و زندان همدان شاهد اتفاقات خوبی هستیم و باید از رهبر معظم انقلاب و همه مسئولان که شرایط انجام این کار را فراهم کرده‌اند تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

مردم آغوش خود برای کمک رسانی به زندانیان آزادشده باز کنند

آیت الله شعبانی با بیان اینکه مردم باید آغوش خود برای کمک رسانی به این افراد را باز کنند، ابراز کرد: مسائل مالی و معیشت این افراد موضوع مهمی است که باید تأمین شود.

وی در ادامه با اشاره به اصل برائت، بیان کرد: اصل برائت هم در اصل جرم جاری می‌شود و هم در میزان جرم، بنابراین قضات در مواردی که می‌خواهند رأی صادر کنند، اگر قانون دست آنها را باز گذشته است بهتر است که با شدت و حدترأی صادر نکنند.

امام جمعه همدان ادامه داد: سیاست‌های ما باید به سمت جایگزین‌ها برای حبس برود و اگر قانون اجازه می‌دهد سیاست‌ها بر حبس زدایی باشد.

وی خطاب به زندانیان آزاد شده با بیان اینکه قدر حضور در کنار خانواده خود را بدانید، گفت: امروز در کنار قبور مطهر شهدا به پیمانی که می‌بندید مردانه عمل کنید و مراقب باشید که شادی خانواده خود را استمرار ببخشید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر لزوم توجه به حرف خدا و قرآن، ابراز کرد: قران حرف‌هایی دارد که به درد ما می‌خورد و می‌تواند نه از زندان بیرونی که از زندان دورنی انسان را رهایی بخشد.

کد خبر 4939879

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه همدان مجازات جایگزین حبس ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر ایلام روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر

خوزستان - نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تا کنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستاهای محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

حبیب شیعه‌زاده اظهار کرد: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

وی  در گفتگو با ایرنا افزود: این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری شده با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

شیعه‌زاده گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستاهای بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم