Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:اعلام آمادگی می کنم که هفته ای یک روز به همراه تمام کارشناسان سازمان برنامه و بودجه در یک جلسه فوق العاده و غیررسمی در خدمت نمایندگان باشیم تا موضوع به موضوع این گزارش را تفسیر کرده و اگر مطلبی از سوی نمایندگان مطرح شد، آن را پیگیری کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست علنی امروز (سه شنبه 13 خرداد) مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس منشأ خدمات ماندگار برای نظام و مردم است، گفت: مجلس شورای اسلامی در رأس امور است و مصوبات آن مبنای اجرای قوه مجریه و قضاوت در قوه قضائیه است، بنابراین شایسته است که مجلس از اطلاعات کافی برای تصمیم گیری و قانونگذاری برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به گزارش خود درباره شاخص های کلان اقتصادی و متغیرهای مالی طی سال های گذشته و در حال حاضر، اظهار کرد: من اعلام آمادگی می کنم که هفته ای یک روز به همراه تمام کارشناسان سازمان برنامه و بودجه در یک جلسه فوق العاده و غیررسمی در خدمت نمایندگان باشیم تا موضوع به موضوع این گزارش را تفسیر کرده و اگر مطلبی از سوی نمایندگان مطرح شد، آن را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: گزارش در 3 بخش شاخص های کلان اقتصادی در یک دهه گذشته، فراز و فرودهای کشور و وضعیت کنونی در بحث اقتصاد، گزارشی از عملکرد بودجه سال 98 و آخرین وضعیت بودجه سال 99 و همچنین درباره برنامه های اشتغالزایی، خدمت شما ارائه می شود.

نوبخت تصریح کرد: دولت برنامه ای را برای اشتغال گسترده و مولد پیش بینی کرده و برای هر استان یک برنامه ویژه در نظر گرفته است که شما نمایندگان باید روند اجرای آن را از مسئولان دستگاه های اجرایی و ملی بخواهید، زیرا 25 درصد اولیه بودجه به این موضوع اختصاص یافته است. همچنین برای روستاها و عشایر هم برنامه ای مجزا در نظر گرفته ایم که نمایندگان بر روند اجرای آن نظارت داشته باشند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه دولت برنامه هایی را برای مقابله با فقر مطلق یا کاهش آن و همچنین آمایش سرزمینی تدوین کرده است، بیان کرد: دولت با افتخار برنامه آمایش سرزمینی را به مجلس یازدهم ارائه می کند و ما به زودی از آن رونمایی خواهیم کرد، تدوین آمایش ملی و سرزمینی خواست دیرینه نظام و یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از دولت بود تا بتوانیم مشخص کنیم کدام یک از بخش ها در کشور آمادگی برای سرمایه گذاری را دارد.

این خبر به‌روزرسانی می‌شود...

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کاردار ایران درباره نمایندگان رژیم صهیونیستی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس با اشاره به گزارش سازمان ملل در مورد وضعیت فلسطین اشغالی نوشت: اکنون با این گزارش ملموس سازمان ملل، جامعه بین المللی باید فوراً برای اخراج نمایندگان رژیم آپارتاید اسرائیل از همه سازمان های بین المللی، به ویژه نهادهای سازمان ملل، اقدام کند.

دیگر خبرها

  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • درخواست کاردار ایران درباره نمایندگان رژیم صهیونیستی
  • اخراج نمایندگان رژیم اسرائیل از تمامی سازمان‌های بین المللی
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • ۵ درصد اهداف بودجه ۱۴۰۲ محقق نشد/ شروع اصلاح ساختار بودجه در ۱۴۰۳
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو