Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@17:09:06 GMT

سانا: ترکیه سرقت محصولات کشاورزی سوریه را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۱۸۴۰

سانا: ترکیه سرقت محصولات کشاورزی سوریه را آغاز کرد

منابع محلی به خبرگزاری رسمی سوریه گزارش دادند که نیروهای تحت حمایت ترکیه سرقت محصولات کشاورزی این کشور را آغاز کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع سوری خبر دادند که «مزدوران» تحت حمایت ترکیه سرقت محصولات کشاورزی سوریه را آغاز کردند.

پیشتر، شبکه «الاخباریه» سوریه گزارش داده بود که ترکیه برای سرقت محصولات کشاورزی سوریه ده‌ها کمباین وارد این کشور کرده است (جزئیات بیشتر).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» با «مزدور» خواندن نیروهای تحت حمایت ترکیه به نقل از منابع محلی گزارش داد که این افراد سرقت محصولات گندم منطقه «ابو راسین» (شمال شرق سوریه) را آغاز کردند.

از سویی دیگر، این منابع گزارش دادند که نیروهای ترکیه از طریق روستای مرزی «السکریه» چندین اتاقک و مصالح ساختمانی وارد خاک سوریه کردند و آنها را به پایگاه‌های این کشور در ابو راسین انتقال دادند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه سوریه محصولات کشاورزی سرقت آغاز سانا سرقت محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار هکتار از باغات مازندران شناسنامه دار شد

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مؤمنی ظهر پنجشنبه در جلسه شناسنامه دارکردن محصولات کشاورزی استان با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تولید محصولات کشاورزی جز با شناسنامه‌دار کردن واحدهای تولیدی امکانپذیر نخواهد بود، ادامه داد: برنامه‌ریزی برای شناسنامه‌دار کردن محصولات مرکبات تا پایان فروردین تهیه و ابلاغ شود و برای محصول برنج هم این برنامه تهیه و تدوین شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: اجرای کشاورزی قراردادی و عرضه مناسب محصول از مسیر شناسنامه‌دار کردن واحدهای تولیدی می‌گذرد و بر این اساس می‌توان مشخص کرد چه میزان محصول با چه کیفیتی در کدام مزرعه یا باغ تولید و در چه زمانی عرضه می‌شود.

مؤمنی خاطرنشان کرد: کشاورزان مازندرانی باید هویت‌دار شوند و واحد تولیدی و محصولات تولیدی آن هم باید تعریف شده و شناسنامه دار باشد.

وی بیان کرد: سطح کل باغات استان ۱۵۶ هزار و ۵۱۰ هکتار است که تاکنون ۹ هزار و ۵۶۵ نفر به مساحت ۱۵ هزار و ۷۸۲ هکتار برای شناسنامه دار شدن باغات خود در سامانه ثبت‌نام کردند.

مؤمنی با بیان اینکه ۸ هزار و ۲۴۵ مورد بازدید به مساحت ۱۲ هزار و ۸۷۱ هکتار از این باغات انجام شد، گفت: با صدور ۸ هزار و ۱۹۳ مورد شناسنامه و کد سلامت محصول، ۱۴ هزار و ۳۴۷ هکتار از باغات استان شناسنامه دار شد.

کد خبر 6064267

دیگر خبرها

  • حمله اسرائیل به حومه دمشق پایتخت سوریه
  • ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از برنامه‌های راهبردی لرستان است
  • ۱۴ هزار هکتار از باغات مازندران شناسنامه دار شد
  • کشاورزی ارگانیک؛ مفید یا مضر؟
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب
  • شاخص های سازمان غذاودارو برای صادرات محصولات کشاورزی
  • شرط سازمان غذاودارو برای صادرات محصولات کشاورزی
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • تجاوز هوایی آمریکا به مناطقی در «دیرالزور» سوریه