Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:52:21 GMT

هفتمین کنگره جهانی مربع تقابل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۱۸۴۳

هفتمین کنگره جهانی مربع تقابل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگارمهر، هفتمین کنگره جهانی مربع تقابل [۱] در روزهای ۱۶- ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۰ در لون- بلژیک برگزار می‌شود.

این هفتمین کنگره جهانی است که پس از کنگره موفق قبلی در مونترو سوئیس ۲۰۰۷ برگزار می‌شود. این یک رویداد میان رشته‌ای است که فیلسوفان، ریاضیدانان، نشانه شناسان، متکلمان، شناخت شناسان، هنرمندان و دانشمندان رایانه را گرد هم می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در منطق فلسفی، میدان تقابل نمودارهایی است که نشان دهنده روابط بین چهار گزاره اساسی است و منشأ آن هم به ارسطو بازمی‌گردد.

علاقمندان به موضوع کنفرانس می‌توانند با ارسال آثار خود، در این رویداد جهانی مشارکت داشته باشند. جهت ارسال آثار به آدرس ایمیل leuven۲۰۲۰@square-of-opposition.org مراجعه گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.square-of-opposition.org/square۲۰۲۰ مراجعه گردد.

مربع تقابل نموداری به شکل مربع است که نمایان‌ساز روابط منطقی (موسوم به تقابل‌ها) بین چهار گونه گزاره حملی است.

[۱] square of opposition

کد خبر 4939163

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی بلژیک فلسفه ویروس کرونا معرفی کتاب کنفرانس بین المللی ماه رمضان ۹۹ روز قدس امام خمینی ره معرفی نشریات فلسطین برنامه تلویزیونی سوره عید سعید فطر قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ؛  دکتر علی محمد زنگانه در نخستین جلسه برنامه‌ریزی دومین کنگره ۴ هزار شهید استان گفت: براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان در نیمه دوم سال آینده برگزار خواهد شد. وی افزود: ستاد برگزاری این مراسم با رمز یا فاطمه الزهرا سلام الله علیه آغاز بکار کرد.   استاندار گلستان تصریح کرد: ۴ هزار شهید استان گلستان بزرگترین نماد وحدت سرزمین برادری در کشور هستند و سرمایه معنوی ما محسوب می‌شوند.   دکتر زنگانه بیان داشت: دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان با اجرای حداقل ۲۵۰ برنامه تاکنون پیش بینی شده است.   وی همچنین با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای تاسیس دبیرخانه دائمی این کنگره در استان خاطر نشان کرد: برای حفظ انسجام در برگزاری و پایداری دستاوردهای چنین برنامه‌های شاخصی، استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره ۴ هزار شهید اقدام کند.   استاندار گلستان گفت: طی نامه‌ای با امضا حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده معزز ولی فقیه در استان و اینجانب درخصوص دیدار عمومی مردم استان گلستان با مقام معظم رهبری مدظله العالی به مناسبت واقعه تاریخی قیام ۵ آذر گرگان اقدام شده است.   گفتنی است اولین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان ۱۵ آذر ۱۳۹۵ با سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود.

 

دیگر خبرها

  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود