Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

علی نیکزاد اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری همواره در بیانات خود بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کردند مجلس باید از ابتدا بر همین پایه استوار باشد.

اخبار سیاسی- وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های دقیق به فکر معیشت و مستضعفین و زاغه‌نشینان جامعه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکزاد با تاکید بر بهبود فوری معیشت مردم تصریح کرد: تکلیف مجلس امروز این است که با خدمت صادقانه و کار کارشناسانه بهبود فوری معیشت صاحبان اصلی انقلاب را در دستور کار داشته باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت از اقشار ضعیف جامعه بیان کرد: امروز باید به عنوان دغدغه‌ اصلی مجلس تقویت محور اقتصاد و معیشت مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید با بررسی تخصصی و کارشناسی برنامه‌ها، طرح و پروژه‌های دولت در راستای حل مشکلات معیشتی و رونق اقتصاد گام‌های اساسی برداشته شود.

دولت باید به وعده خود نسبت به تکمیل راه آهن اردبیل-میانه عمل کند

نیکزاد ‌گفت: طی نشستی که ‌با مسئولان وزارت راه و شهرسازی داشتیم بر تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بزرگ راه آهن اردبیل ـ میانه تاکید کردیم که باید در اولویت دولت قرار داشته باشد.

وی با اشاره به مطالبات مردم استان اردبیل ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر مردم سطح استان برای تردد با مشکلات عدیده در بحث محورهای مواصلاتی مواجه هستند باید برای توسعه جاده‌ها و راه‌های مناطق مختلف استان اردبیل تدابیری اندشیده شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معیشت اقتصاد انقلاب جامعه رئیس مجلس شورای اسلامی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده پلدختر معمولان خرم‌آباد نیازمند توجه فوری و بسیار جدی دولت است

ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده پلدختر معمولان خرم‌آباد نیازمند توجه فوری و بسیار جدی دولت است.

سید حمیدرضا کاظمی امروز نهم فروردین‌ماه با اشاره به انسداد چندباره این محور پس از بارش‌های اخیر، اظهار کرد: محور مذکور از شاهراه‌های ارتباطی شمال_جنوب_غرب کشور بوده و زندگی روزمره بخش مهمی از مردم پلدختر و معمولان نیز به آن وابسته است‌ چراکه علاوه بر امور روزانه و نیاز به ارتباطات در آغاز فصل کشاورزی و باغداری به سر می‌بریم و مردم ما نیز اکثرا از راه این مشاغل گذران زندگی می‌کنند و نبود راه، زندگی آنها را به‌شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های فراوان و تماس‌های متعددی که با وزیر راه و شهرسازی داشتم ایشان معاون راهداری خود مهندس اکبری را به عنوان نماینده تام الاختیار به منطقه اعزام کردند تا از نزدیک در جریان مشکلات پیش آمده قرار بگیرد و انتظار دارم  شخص وزیر نیز در اسرع وقت و با دست پر و خبرهای خوش در حوزه انتخابیه حضور یابند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس خواهان تسریع دولت در اتمام جاده جدید و اقدام عاجل برای ترمیم جاده قدیم شد و گفت: این پروژه‌های عظیم که پس از سیل ۹۸ شروع شده با اعتبارات قطره چکانی به سرانجام نمی‌رسند و دولت باید اعتبار کافی را به آنها تزریق کند چراکه در نبود اعتبارات، ساخت جاده جدید عملا با مشکل مواجه  شده است از طرفی متاسفانه بانک ملی، ماده۵۶ این پروژه را متوقف و باعث تعطیلی پروژه و نارضایتیِ شدید  مردم شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جاده پلدختر معمولان خرم‌آباد نیازمند توجه فوری و بسیار جدی دولت است
  • ظرفیت ته لنجی برای بهبود معیشت مردم استفاده شود
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است