Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:21:52 GMT

تصویب اعتبارنامه سه نماینده مجلس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۱۹۰۵

تصویب اعتبارنامه سه نماینده مجلس اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: در گزارش شعب که روز یکشنبه درباره اعتبارنامه های منتخبان مجلس قرائت شد، اسامی سه نفر از منتخبان درهنگام قرائت از قلم افتاد.

وی افزود: بر این اساس، اعتبارنامه «محمدحسین فرهنگی» از حوزه انتخابیه تبریز، «محمدرضا رضایی کوچی» از حوزه انتخابیه جهرم و «فداحسین مالکی» از حوزه انتخابیه زاهدان تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جلسه، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که اعتبارنامه این سه منتخب مجلس تصویب شد.

کد خبر 4939856 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی احمد امیرآبادی فراهانی مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه سید عباس موسوی خبرگزاری مهر مجلس هیئت دولت رژیم صهیونیستی عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از دیدار با علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و دستاورد این نشست را در مسیر پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب استان مطلوب عنوان کرد.

وی افزود: در این دیدار گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب سطح استان البرز ارائه و اهمیت حمایت مسؤولان استان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب استان البرز یادآور شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: پیرو وعده مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه‌های آب و فاضلاب به صورت ویژه پیگیری و محقق شود.

کد خبر 6085031

دیگر خبرها

  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت