Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در بازرسی از یک دستگاه کامیون یک تن و ۱۱۳ کیلوگرم تریاک کشف کردند. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: روز گذشته با کسب خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی مبنی بر جابه جایی محموله مواد افیونی با یک دستگاه کامیون از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهر زاهدان بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان پس از چند ساعت کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهر زاهدان، عصر روز گذشته خودرو حامل مواد را در ورودی این شهر شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

جانشین فرمانده ناجا خبر داد: کشف بیش از 95 تن مواد مخدر در نقاط صفر مرزی کشورزاهدان| ادعای تاثیر گرمای هوا بر کاهش ابتلا به کرونا رد شده است/ عدم ابتلاء معتادان مواد مخدر به کرونا مردود استانهدام باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در سیستان و بلوچستان / 1.5 تن تریاک کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن دستگیری راننده خودرو در بازرسی از جاساز ماهرانه خودرو کامیون مقدار یک تن و 113 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/392/ش

R7843/P/S6,65/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان قاچاق مواد تریاک کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ حسین باباپور، در تشریح جزییات دستگیری زن مواد فروش در شمال تهران گفت: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام «سارا» با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجایی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت مسأله، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان