Web Analytics Made Easy - Statcounter

علمای شاخص سنی مذهب خراسان شمالی اظهار داشتند: امام خمینی (ره) توانستند با اتحاد و همدلی ملت ایران؛ به مردم این نظام مقدس، آزادی واقعی دینی و مذهبی ببخشند و ملت این کشور را از چنگال ظلم رژیم منحوس شاهنشاهی نجات دهند و الگوی موفق آزادیخواهان جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، رحیم آخوند صمدی امام‌جمعه اهل سنت یکه سعود از توابع شهرستان راز و جرگلان ضمن عرض تسلیت ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به رهبر فرزانه انقلاب و ملت شهیدپرور ایران اسلامی اظهار کرد: ملت ایران هرگز نباید فراموش کنند که این انقلاب با وحدت و انسجام به پیروزی رسید و باید با وحدت و همبستگی مردم نیز تداوم یابد و عموم ملت وظیفه‌دارند از این انقلاب مقدس با اطاعت نمودن از رهنمودهای حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ایای (مدظله‌العالی) حفاظت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوند صمدی ضمن گرامی داشتن روزهای پیروزی انقلاب و شهدای گران‌قدر این کشور، تصریح کرد: همچنین هرگز نباید فراموش کنیم که این شهدای گران‌قدر میهن اسلامی بودند که با اجرایی نمودن رهنمودهای امام خمینی و با ازخودگذشتگی و با نثار جانشان راه پیامبر اعظم (ص) را ادامه دادند و با دشمنان اسلام جنگیدند تا ما در امنیت و آسایش کامل زندگی کنیم.

وی بیان داشت: امام راحل با آوردن انقلاب اسلامی به‌تمامی زورگویان جهان ثابت کرد که ظلم پایدار نیست و امروز ما داریم می‌بینیم که انقلاب امام راحل، کل جهان اسلام را فراگرفته و امروز تمامی ملت‌های جهان از امام به‌عنوان الگویی بی‌نظیر و موفق یاد می‌کنند.

عدالت و آزادی دینی در ایران برقرار است

آتاآخوند داوری امام‌جمعه اهل سنت مسجد خاتم‌الانبیاء بجنورد نیز در این خصوص عنوان داشته است: امام خمینی (ره) ملت ایران را از فساد و ظلم و بی‌عدالتی نجات دادند و قبل از انقلاب ما شاهد ظلم‌های زیادی علیه مردم بودیم و امروز در انقلاب اسلامی ما شاهد برقرار شدن عدالت در بین مردم هستیم.

امام جمعه اهل سنت مسجد خاتم‌الانبیاء  همچنین گفت: وظیفه تمام افراد جامعه است تا قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی جامعه اهل سنت استان هرگز به دشمنان اجازه ایجاد اختلاف در خراسان شمالی را نداده‌اند و هرکجا هم که حضور آنان لازم باشد به صحنه آمدند و این بلکه در دیگر جاهای کشور نیز همین‌طور بوده است.

آخوند داوری تصریح کرد: امروز به لطف انقلاب امام خمینی و  عنایت مقام معظم رهبری؛ اهل سنت ایران از نماز جمعه، مساجد، حوزه‌های علمیه برخوردار هستند که اینها همه نشانگر برقراری عدالت و آزادی دینی در بین ملت ایران است و خداوند روح امام بزرگوار و دیگر شهدای انقلاب را شاد کند که ما هرچه داریم از این انقلاب داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی جهان اسلام خراسان شمالی اهل سنت امام خمینی ملت ایران اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر روز جهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747304

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود