Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@04:13:17 GMT

پس از مصدومیت، بعنوان سرمربی تیم بلاروس انتخاب شدم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۰۳۱

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ایوان یانکوفسکی که مدال نقره کشتی آزاد جهان در وزن 92 کیلوگرم را در کارنامه قهرمانی خود دارد گفت: اواخر سال گذشته در رقابت های جام دیمیتری کرکین روسیه شرکت کردم و پس از آن دچار مصدومیت شدم و شش ماه زمان نیاز داشتم که دوباره به تمرینات بازگردم.

وی ادامه داد: در حالی که قصد داشتم در رقابت های گزینشی المپیک شرکت کنم، رئیس فدراسیون کشتی بلاروس از من دعوت کرد تا در 32 سالگی بعنوان سرمربی تیم کشتی آزاد این کشور را در المپیک توکیو هدایت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یانکوفسکی گفت: کشتی گیران ما سخت تمرین کردند ولی وقتی متوجه شدند که المپیک به تعویق افتاده ناراحت شدند.

وی در مورد ادامه برنامه های خود گفت: در حال حاضر هنوز تقویم مشخصی نداریم و مسابقات گزینشی نیز سال آینده برگزار می شود و به نظرم تا پایان سال 2020 نیز برگزاری مسابقات بین المللی پیش بینی نمی شود و کشتی گیران در رقابت های بین المللی است که نشان می دهند چه قابلیت هایی دارند.

سرمربی تیم کشتی آزاد بلاروس در مورد اینکه با توجه به تعویق رقابت ها تمرینات این تیم نیز تعطیل می شود، گفت: کشتی گیران باید در زمان استراحت تناسب و آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند و من دویدون، شنا کردن و دوچرخه سواری را پیشنهاد می کنم، البته اگر ورزشکار از شرایط خود خارج شود، زمان زیادی می برد تا دوباره به شرایط سابق خود بازگردد و یک ورزشکار حرفه ای هیچ وقت اجازه چنین کاری را به خود نمی دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم منتخب کشتی آزاد وارد قرقیزستان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک ۳۱ فروردین در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.   ترکیب تیم اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها به شرح زیر است:   ۵۷ کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان ۷۴ کیلوگرم: یونس امامی ۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا سرمربی: محسن کاوه مربی: مهدی تقوی، مهدی قاسمی جو ماساژور: سجاد امیری سرپرست: علی روحی

دیگر خبرها

  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • رقابت‌های قاره‌ای گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس – قرقیزستان
  • تیم منتخب کشتی آزاد وارد قرقیزستان شد