Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دوره‌ای مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: امام راحل نقطه اتکا نهضت خویش را بر بهره‌گیری از ظرفیت نوجوانان و جوانان بنا گذاشته بود و همین پتانسیل و ظرفیت عظیم بود که هم در عرصه انقلاب و هم دوران دفاع مقدس پیروزی، حفظ و تداوم انقلاب اسلامی را رقم زد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت گفت: قیام ۱۵ خرداد سرآغاز طلیعه انقلاب اسلامی در ایران اسلامی بود و نهضت امام خمینی( ره ) نهضت انقلابی بود که بر اساس آموزه‌های دینی و اصالت بخشی به نفس دین و پیراستن نهضت از انحرافات عقیدتی که در نهضت‌های پیش از سال ۴۲ بود، صرفا مبتنی بر دیدگاه‌های انقلاب اسلامی شکل گرفت و آغازگر نهضت امام خمینی( ره) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 علی‌اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به پیام ۱۵ خرداد و فرمایشات امام راحل  مبنی بر اینکه چه کسانی پشتیبان این نهضت هستند، افزود: امام(ره) فرمود که یاران من اکنون در گهواره‌ها هستند که این مسیر را ادامه می‌دهند که این جمله امام خمینی (ره) در سال ۵۷ که انقلاب در اوج خود به پیروزی رسید، مفهوم واقعی خود را یافت، چرا که امام خمینی (ره)؛ نقطه اتکا نهضت خویش را بر بهره‌گیری از ظرفیت نوجوانان و جوانان بنا گذاشته بود و همین پتانسیل و ظرفیت عظیم بود که هم در عرصه انقلاب و هم دوران دفاع مقدس پیروزی، حفظ و تداوم انقلاب اسلامی را رقم زد.
وی تصریح کرد: بازه زمانی ۱۰ ساله رهبری امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دوره ۱۵ساله نهضت امام از سال ۴۲ تا ۵۷ که در مجموع دوره ۲۵ ساله را شکل داد، دوره طولانی بود که امام  به واسطه جدیت، تلاش و مجاهدت توانست نهضت را رهبری و از پیش ببرد و به نقش موثر دین در اداره امور جامعه هویت بخشد و نظام و حکومت اسلامی را مبتنی بر آموزه‌های دینی و اسلامی پایه گذاری کند.
رئیس دوره‌ای مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی نظامی کاملا منحصر به فرد و بی‌بدیلی در صحنه جهانی بوده و هست و امام خمینی (ره ) با دم مسیحایی خود پیش از نهضت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به گونه‌ای پیش برد که شجره طیبه انقلاب اسلامی که به عنوان یک نهال بود امروزه به درخت تنومندی مبدل شده که شاخه‌ها و سایه سارش در تمامی جهان هویدا و آشکار است و آثار و برکات آن مشهود است.
کریمی خاطرنشان کرد: این بنیان محکم توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بنا نهاده شده که روز به روز نیز بالنده‌تر شده و در صحنه جهانی نقش آفرینی می‌کند و ملت بزرگ ایران هم که با مجاهدت و تلاش خود در این مسیر بسیار تاثیرگذار بودند از این پس نیز در این راستا گام های موثرتری برمی دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس نوجوانان امام خمینی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود

جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر روز جهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747304

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود