Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق عامه و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات تعدادی از کارکنان کادر درمانی بالاخص جامعه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی، ضمن مکاتبه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مقرر شد با بررسی درخواست‌ها و تشکیل جلسات با نمایندگان این قشر نسبت به رفع مشکلات و دغدغه‌های ایشان اقدام لازم صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: احصاء موانع احتمالی پیش رو و راهکار‌های برون رفت از این موانع و توجیه و اقناع این قشر عزیز در خصوص اقدمات صورت گرفته از دیگر بخش‌های این نامه بود که مقرر شد ظرف مدت ۲۰ روز نتایج آن به دادستانی مرکز استان اعلام شود.

چندی پیش عده‌ای از کادر درمانی بیمارستان‌های استان با تجمع مقابل دادستانی مرکز استان خواستار پیگیری مطالباتشان از آن شدند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب جامعه پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد