Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:32:42 GMT

۳۰ طرح محرومیت زدایی در پلدشت به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۱۰۳

۳۰ طرح محرومیت زدایی در پلدشت به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حبیب شهسواری صبح سه شنبه در جریان دیدار با جمعی از سران عشایر پلدشت اظهارکرد: کمک به ساخت خانه محرومان و توسعه روستاهای مرزی و نیازمند در حوزه آبرسانی، مدرسه‌سازی و بهداشت و درمان از جمله طرح‌های مهم در دست اجرا در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ طرح عمرانی در زمینه محرومیت زدایی و نیز ۱۵ خانه مددجویی، ساماندهی مزار شهدا و ساختمان حوزه مقاومت بسیج عملیاتی شهید حاتم صدوقی ذاکرلو و حوزه ویژه عشایری شهید صدوقی این روستا در این شهرستان در حال اجراست عنوان کرد: امسال ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان هزینه می‌شود که بخش قابل توجه این اعتبار در حوزه عمرانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شهسواری با اشاره به اینکه برای اجرای طرح محرومیت زدایی پلدشت در مجموع ۱۹ میلیارد ریال هزینه شده است اضافه کرد: هزینه اعتبار این طرح‌ها از محل قرارگاه سیدالشهدا (ع)، فرماندهی سپاه شهدا، مشارکت‌های مردمی و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی تأمین شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین عملیات احداث سالن ورزشی شهرک ارس با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۴۵۰ مترمربع آغاز شد.

غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های یک روز سفر فرمانده سپاه شهدای استان به پلدشت بود.

کد خبر 4939904

منبع: مهر

کلیدواژه: محرومیت زدایی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر ایلام روز جهانی قدس مجلس شورای اسلامی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: یکی از این فضا‌های آموزشی مدرسه ۶ کلاسه شهید بهشتی روستای چاه اسماعیل با زیربنای ۴۲۰ مترمربع است که برای ساخت آن ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهدی باوقار زعیمی افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای باغ ملک نیز با زیربنای ۳۲۵ مترمربع و هزینه ۹۰ میلیارد ریال ساخته شده است و ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: امروز همچنین ساخت دو مدرسه ۱۵ کلاسه میناب و ۶ کلاسه روستای شَمجُو این شهرستان نیز آغاز شد.

باوقار زعیمی افزود: مدرسه دکتر حسابی ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای دو هزار و ۱۶۴ مترمربع و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۳۷۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن واستاندارد برخورار می‌شوند.

بیشتر بخوانید؛ نشست شورای همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش هرمزگان

باوقار زعیمی گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای شَمجُو نیز ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای ۴۹۶ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

وی گفت: این دو مدرسه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور