Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@17:45:35 GMT

بهره‌برداری از معدن مصالح کوهی در سنندج

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۱۸۳

بهره‌برداری از معدن مصالح کوهی در سنندج

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج از ثبت معدن مصالح کوهی خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های مستمر این سازمان موفق به ثبت معدن و مجوز برداشت به مقدار ۱۰۸ هزار تن برای مدت یک سال شد.

به گزارش ایمنا، فرشاد منبری اظهار کرد: با توجه به صادر نشدن مجوز برداشت مصالح رودخانه‌ای توسط ادارات ذیربط و همچنین به منظور جلوگیری از آسیب و تخریب به محیط زیست رودخانه، این سازمان نسبت به پیگیری و ثبت معدن کوهی در محدوده شهر اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هدف شناسایی معدن کوهی با مصالح مناسب جهت تهیه آسفالت بادوام و باکیفیت است این سازمان نسبت به بررسی و بازدید معادن پیشنهادی و موجود در محدوده شهر سنندج اقدام کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: پس از بررسی‌های لازم و هماهنگی با آزمایشگاه‌ها و ادارات مرتبط نسبت به شناسایی معدن کوهی با مصالح سنگی مناسب در اراضی روستاهای گلین و وصی علیا که قبلاً مورد بهره برداری سد ژاوه نیز بود، اقدام شده است.

منبری از ثبت معدن مصالح کوهی خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های مستمر این سازمان موفق به صدور مجوز به مقدار ۱۰۸ هزار تن برای مدت یک سال شد.

وی خاطرنشان کرد: نزدیکی به محدوده شهری، کیفت بالای مصالح، پایین بودن هزینه تولید، تأمین مصالح زیرسازی مناطق سه گانه و نواحی منفصل و تأمین مصالح خام کارخانه آسفالت سنندج از عمده مزایای این معدن محسوب می‌شود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج تصریح کرد: دریافت مجوز ثبت معدن می‌تواند نقش مؤثری در کاهش هزینه‌های عمرانی و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری داشته باشد.

منبری یادآور شد: پس از برداشت مصالح کوهی نسبت به انتقال آن به کارخانه جهت تهیه شن و ماسه اقدام می‌شود و از لاشه هم در دیوار چینی پروژه‌های عمرانی استفاده خواهد شد.

کد خبر 426769

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهرداری شهر مدیران شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهرداری سنندج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مصالح کوهی ثبت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • خطر انقراض بیخ گوش گیاهان کوهی ایلام