Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد علی احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و آغاز ولایت و زعامت رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: طی ۳۱ سال گذشته از ارتحال امام (ره) شور و شوق مردم از حرکت انقلابی و برگزاری مراسم رحلت امام (ره) در شهر‌ها و روستا‌های کشور کاسته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه بزرگداشت امام (ره) متعلق به ۱۴ خرداد نیست، گفت: همه روز‌ها به نام امام (ره) است، زیرا راه، پیام و رهنمود‌های امام (ره) برای کشور راهگشا بوده و هست که مسیر تبیین شده ایشان در سال ۱۳۴۲ کم رونق نمی‌شود، در واقع ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطف این انقلاب و تجلی بخش والای شخصیت امام (ره) بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: سی و یکمین سالگرد ارتحال امام (ره) با شرایط ویژه‌ای به دلیل وجود ویروس کرونا همراه شده است، مراسم در مرقد امام (ره) برگزار نمی‌شود که به همین خاطر و بر اساس جلسات هیئت اندیشه‌ورز پیشنهادات مختلفی برای این رویداد عنوان شده است.

او با بیان اینکه شعار محوری سی و یکمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، «راه امام (ره) خمینی زنده است» انتخاب شده، تصریح کرد: اگر بخواهیم مولفه‌های زنده بودن راه امام (ره) را تبیین کنیم؛ حضور، وحدت، انقلابی بودن مردم، تربیت نسل جوان انقلابی و شهدای این نسل که سرآمد آن‌ها شهید حججی است، نشانه‌ای از این راه دارد.

احمدی برگزاری مراسم روز قدس، استکبارستیزی ملت ایران و مسلمانان جهان مقابل آمریکا و اسرائیل، وجود معنویت در سطح شهر و در بین جوانان، رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان امسال، اتفاقات ایام کرونا، تشییع باشکوه سردار قاسم سلیمانی سرباز امام و ولایت، پیشرفت‌های مختلف علمی و فناوری به عنوان شاخ و برگ نهضت امام (ره)، شعار‌ها و سیاست‌های کشور را از جمله نشانه‌های زنده بودن راه امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: باز هم مردم در سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) وفاداری و تبعیت خود را از آرمان‌های امام نشان خواهند داد.

او ادامه داد: ساعت ۱۱ روز ۱۴ خرداد با اینکه مراسمی در مرقد امام (ره) نیست، اما به رسم هرساله، مقام معظم رهبری رهنمود‌های خود را به صورت زنده و از طریق رسانه ملی اعلام خواهند کرد؛ در سیاست‌های پیش‌بینی شده، توجه به شخصیت و شأنیت امام (ره) و همچنین ۱۵ خرداد به عنوان مبدأ حرکت انقلاب اسلامی و آغاز زعامت مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های فضای مجازی مرتبط با این رویداد، افزود: از طریق به کارگیری جوانان و فعال شدن جوانان مخلص در گروه‌های انقلابی فعالیت در فضای مجازی انجام می‌شود و بیش از ۲۰۰ کلیپ یک دقیقه‌ای از اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) منتشر می‌شود.

او افزود: فعالیت‌های هنری از جمله آثار هنری هنرمندان در نگارستان امام خمینی (ره) واقع در خیابان فیض از روز ۱۲ تا ۲۲ خرداد به نمایش گذاشته می‌شود، علاوه بر آن دو نمایشگاه ویژه در دو نوبت صبح و بعدظهر تحت عنوان «از تولد تا عروج» و آثار هنری هنرمندان در ارتباط با امام، کتب و انتشارات مرتبط برگزار خواهد شد.


مراسم ویژه ۱۴ خرداد در جوار شهدا


احمدی با اشاره به هماهنگی ستاد استانی مدیریت کرونا در اصفهان و مراسم متعدد پیش‌بینی شده از شامگاه ۱۳ تا ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های مختلف و در شهر‌ها و روستا‌های استان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فضایی روباز مراسم برگزار می‌شود که در شهر اصفهان نیز علاوه بر مراسم بزرگداشت در مساجد، در روز ۱۴ خردادماه ساعت ۲۰.۴۵ در گلستان شهدا مراسمی با سخنرانی عبدالله حاج صادقی، نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار خواهد شد.

او یادآور شد: در مجاورت این برنامه‌ها آثار هنری هنرمندان، نمایشگاه عکس، ختم قرآن کریم در مراسم متعدد و در گلستان شهدا برگزار خواهد شد، همچنین با نصب بنر و پرچم مزین به شعار محوری «راه امام خمینی (ره) زنده است» بر ناوگان اتوبوسرانی در راستای آماده سازی فضای شهری اقداماتی صورت گرفته است، علاوه بر این کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ادامه رزمایش کمک مومنانه، طرح هر نفر حمایت از یک یتیم را به یاد امام (ره) برنامه ریزی کرده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بزرگداشت امام خمینی برنامه های فضای مجازی فعالیت های هنری ارتحال امام امام خمینی ۱۴ خرداد راه امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افطاری با فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: حس افطاری کردن با این فرزندان قابل بیان نیست و این یکی از سنت‌های حسنه‌ای است که کمیته امداد هر ساله انجام می‌دهد.

مالک رحمتی افزود: حضور در کنار ایتام فضای معنوی به افطاری ما می‌بخشد و امروز یکی از روز‌های نادر در زندگی من بود.

وی گفت: امیدواریم با دعای این عزیزان بتوانیم به مقام والای بندگی و عبودیت نائل شویم.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی نیز گفت: بمناسبت سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) تعدادی از ایتام کلانشهر تبریز افطار را میزبان استاندار محترم هستند.

غلامعلی ملامهدی ضمن قدردانی از ترتیب دادن این فضای باصفا افزود: روح معنوی در سراسر این مراسم افطاری حاکم بود و از خیرین عزیز دعوت می‌کنم تا نسبت به ایتام بیش از پیش اهتمام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • رادیو همراه با شب زنده‌داران لیالی قدر
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • رادیو همراه با شب زنده داران لیالی قدر
  • مراسم جشن میلاد امام حسن (ع) در امامزاده سید بهلول خوی + تصاویر
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر