Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@21:00:22 GMT

پرداختی‌های ما را به پرسپولیسی‌ها برسانید

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۲۸۷

پرداختی‌های ما را به پرسپولیسی‌ها برسانید

بازیکنان تیم فوتبال استقلال از شرایط مالی خود در این باشگاه رضایت ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال در حال حاضر به زحمت  پرداختی به بازیکنان داخلی خود را به 50 درصد رسانده که باشگاه پرسپولیس هفته گذشته موفق شد پرداختی‌اش به سرخپوشان را به 70 درصد برساند.

همین مسئله باعث شده بازیکنان استقلال از شرایط مالی خود حسابی ناراحت شده و خواهان توازن با بازیکنان تیم رقیب خود شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که احمد سعادتمند در مصاحبه اخیر خود از مشکلات مالی زیادی  باشگاه  استقلال به خاطر مشکل تراشی اسپانسر پیشین این باشگاه، سخن گفت.

پیش از این سعادتمند با حضور در محل تمرین تیمش به بازیکنان اطمینان داده بود تا قبل از بازی با فولاد دریافتی‌شان را به 60 درصد خواهد رساند اما شاگران فرهاد مجیدی اعتقاد دارند چرا آنها نباید به مانند بازیکنان پرسپولیس دغدغه مالی نداشته باشند. از این‌رو به کمتر از 20 درصد دیگر از قراردادشان و برقراری توازن با پرسپولیسی‌ها رضایت نمی‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال مشکلات مالی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم

مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس گفت: ان‌شاالله با تلاش همکاران جدیدمان در باشگاه استقلال، بتوانیم در فوتبال هم اول باشیم.

رفاقت خوبی با مدیران استقلال داریم

مهدی سالم در گفت‌وگو با فارس، درخصوص انتقال مالکیت باشگاه استقلال به کنسرسیوم نفتی خلیج فارس (هلدینگ خلیج فارس)، اظهار داشت: ما پیش از این نیز فعالیت‌های زیادی در حوزه حرفه‌ای و قهرمانی ورزش داشته‌ایم. به عنوان مثال تیم بسکتبال بندر امام قهرمان آسیا شد یا تیم پینگ پنگ ما با حضور برادران عالمیان، زیر نظر هلدینگ کار می‌کند.

وی افزود: شاید نام هلدینگ تاکنون به صورت مستقیم بر سر زبان‌ها نبوده اما تمام شرکت‌های تابعه مانند اروند، کارون، بندرامام، پارس و... تیم‌های ورزشی جِدی دارند. بااینحال اتفاق امروز، اتفاق مهمی است. با توجه به اینکه هلدینگ خلیج فارس، بهترین شرکت از نظر میزان بورس، صادرات و ... است. ان‌شاالله در شاخصه فوتبال هم از این به بعد با تلاشی که همکاران جدیدمان در باشگاه استقلال دارند، بتوانیم در این رشته نیز اول باشیم.

سرپرست برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس درمورد اینکه مدیران ارشد هلدینگ، صرفا نفتی نیستند و اشراف آن‌ها به زمینه‌های دیگر مانند ورزش این انتظار را به وجود آورده که استقلال از شرایط فعلی خارج شود، گفت: رئیس فعلی هیات مدیره استقلال، پیش از این مدیرعامل بنیاد رودکی بود. آنجا هم یک موسسه فرهنگی-ورزشی است. سبقه‌های مشترک، زیاد داریم. رفاقت خوبی بین ما و افرادی که در هیات مدیره استقلال هستند، وجود دارد. به این ترتیب می‌توانیم کمک کنیم تا مشکلات استقلال حل شوند.

دیدگاه علی‌عسکری این است که در هر زمینه‌ای اول باشد

سالم درخصوص اینکه موج رضایت بزرگی در خانواده استقلال به وجود آمده و هواداران امیدوارند این تیم دوباره به سطح قهرمانی آسیا و درواقع کسب ستاره سوم، برسد، عنوان کرد: نکته اصلی این است که هلدینگ خلیج فارس وقتی در موضوعی ورود می‌کند، باید حتما آن مجموعه را به بالاترین سطح برساند.

وی افزود: دیدگاه علی‌عسکری همین است. یا کاری را شروع نمی‌کند یا اگر شروع کرد به کمتر از اولی رضایت نمی‌دهد. چه در حوزه صنعت چه در حوزه ورزش باشد. همیشه خواستند بهترین شرایط را ایجاد کنند. تمام تلاشمان برای همین هدف است. کاری که ما باید انجام می‌دادیم، انجام شد. بقیه کار به بازیکنان، کادرفنی و بقیه اعضای استقلال مربوط می‌شود.

مدیرروابط عمومی هلدینگ خلیج فارس درمورد اینکه برای رقابت در سطح بالای آسیا نیاز است که شرایط و امکانات طوری فراهم شوند که بتوان با تیم‌هایی مثل الهلال رقابت کرد، اظهار داشت: البته دیدیم که الهلال توسط العینی که کمتر خرج کرده، حذف شد. بااینحال این‌ها بحث‌های فنی فوتبال است. اصل ماجرا و اولین گام این بود که کاری کنیم تا استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته نشود. خداراشکر این اتفاق افتاد. در گام‌های بعدی هم اعضای باشگاه باید کمک کنند. ما هم کمک می‌کنیم. ما به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی‌دهیم.

درمورد تغییرات مدیریتی استقلال، باید بررسی‌های لازم انجام شود

سالم درمورد اینکه شایعات زیادی پیرامون تغییر و تحولات مدیریتی استقلال مطرح شده، گفت: اصلا الان در مورد این موضوع نکته و صحبتی نداریم. باید جلسات سهامداران برگزار و بررسی‌های لازم انجام شود. باید برنامه ریزی‌های برگزاری مجمع انجام و مراحل لازم پشت سر گذاشته شوند.

وی افزود: شرکت‌های کنسرسیوم، تابعه هلدینگ هستند. طبق قانون هر میزان سهم، صندلی دارد اما نکته اصلی این است که همه، زیرمجموعه مدیریت واحد هلدینگ هستند. با اینحال فعلا دراین مورد صحبتی نشده است. امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که استقلال به امید خدا در ایران و آسیا به قهرمانی برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حیدری:استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود نامه قلعه‌نويي به هواداران استقلال

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت