Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:40:45 GMT

خروج گندم از زنجان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۳۴۴

خروج گندم از زنجان ممنوع است

رحمنی مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: برای نظارت بر امر خرید تضمینی گندم  امسال هرگونه خروج گندم از استان ممنوع است.   او همچنین از ممنوعیت خرید و فروش گندم توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت: در صورت عدم توجه به موضوع، مراجع نظارتی با متخلفان مطابق قوانین و مقررات برخورد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رحمنی گفت : بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده امسال این شرکت ۳۶۴ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌کند.   مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان اظهار کرد: پیش بینی می شودخرید گندم در استان زنجان از نیمه نخست تیرماه جاری آغاز شود.   او یادآوری کرد: بر اساس مصوبه دولت نرخ خرید تضمینی محصول گندم از کشاورزان با قیمت هرکیلوگرم ۲۵ هزار ریال خریداری می شود. انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرید تضمینی گندم شرکت غله زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده شدن ۱۴ سیلو برای خرید گندم در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ سیلوی گندم با ظرفیت ذخیره‌سازی یک میلیون و ۵۰ تن در استان برای خرید تضمینی گندم مازاد برنیاز در سال زراعی جاری آماده شده است.

خسرو شهبازی، با بیان اینکه پارسال حدود ۶۸۳ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان خریداری و در سیلوها ذخیره سازی شد، افزود: در سال گذشته بیش از یک میلیون تن گندم در استان تولید شد.

شهبازی، با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی به رتبه پنجم کشوری در تولید گندم ارتقا یافت، اظهارکرد: با وجود بارشها و پراکنش نامناسب در پاییز با برنامه‌ریزیهای انجام شده و تأمین کود لازم پیش بینی می‌شود در سال زراعی جاری حدود یک میلیون تومان گندم از مزارع زیر کشت این محصول در استان تولید شود.

وی افزود: ارقام گندم تولیدی برای افزایش راندمان تولید در مزارع استان که به کشاورزان گندمکارتوصیه شده است، در گندم آبی شامل پیشگام، حیدری، میهن، زرینه و ارقام دیم شامل آذر ۲، باران، واران، هما، صدرا، جام و هشترود است.

شهبازی، با بیان اینکه امسال هم طرح جهش تولید گندم در دیمزارهای استان با استقبال کشاورزان مواجه شده است، اضافه کرد: سطح زیر کشت گندم امسال ۳۰۳ هزار هکتار گندم دیم و ۱۰۵ هزار هکتار آبی است که از این میزان ۱۸۹ هزار هکتار تحت طرح جهش تولید گندم در دیمزار قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: شهرستان بوکان با ۴۵ هزار هکتار گندم زار در طرح جهش تولید در دیم زارها بیشترین سطح را به خود اختصاص داده است.

شهبازی افزود: امسال ۶۹ هزار و ۱۰۵ تن کود شامل سولفات آهن، سولفات روی و کودهای زیستی برای افزایش کیفیت نانوایی گندم تولیدی استان تأمین شده که این میزان نسبت به سال زراعی گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • آماده شدن ۱۴ سیلو برای خرید گندم در آذربایجان‌غربی
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
  • برداشت ۵۱ تن گندم از مزارع خوزستان
  • پیش بینی خرید ۳۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان
  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان