Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،غلامرضا کریم آقایی،مدیرکل فرودگاه گیلان گفت:  پرواز‌های یادشده طی هفته گذشته ۳۰ پرواز بود که هم اکنون به ۳۶ سورتی پرواز افزایش یافته است.

او با بیان اینکه پرواز‌های یادشده از سوی شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر و آسمان انجام می‌شود،افزود: پیش از کرونا تعداد ۱۰۲ سورتی پرواز داخلی در هفته از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، مشهد، کیش، تبریز، شیراز، اصفهان، بندرعباس، عسلویه و اهواز انجام می‌شد که اکنون و پس از بازگشت به روال عادی، پرواز‌های فرودگاه گیلان به ۹۰ سورتی در هفته رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت : با آغاز شیوع بحران کرونا در گیلان به جز پرواز‌های ضروری به تقریب پرواز‌های مسافرتی توسط شرکت‌های هواپیمایی لغو شد.

غلامرضا کریم آقایی افزود: اگرچه در راستای شکستن حلقه شیوع کرونا اغلب پرواز‌ها از سوی شرکت‌های هواپیمایی لغو می‌شد، اما فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در تمام مدت آماده پذیرش پرواز و یاری رسانی در بحران و در واقع عملیاتی بود.

او گفت: با توجه به امکان لغو برخی پرواز‌ها بنا به صلاحدید شرکت‌های هواپیمایی توصیه می‌شود مسافران پیش از حضور در فرودگاه از طریق ۱۹۹ اطلاعات پروازی خویش را دریافت نمایند.

مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان اینکه علت لغو پرواز‌ها تصمیم شرکت‌های هواپیمایی بوده است، گفت: فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت فعال است و در راستای سلامت مسافران و کارکنان، ترمینال ها، ساختمان اداری و عملیاتی بصورت مستمر ضد عفونی می‌شود و هماهنگی لازم برای استقرار تیم بهداشتی بمنظور تب سنجی مسافران صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/عط

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس فرودگاه بین المللی فرودگاه بین المللی سردار جنگل شرکت های هواپیمایی فرودگاه گیلان پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد که صبح امروز دچار تاخیر یا تعلیق شده بود، مجددا به حالت سابق بازگشت.

به دنبال فعال شدن پدافند هوایی کشور، صبح امروز برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد به حالت تعلیق درآمده بود.

بر اساس اطلاعات حاصله، پروازهای فرودگاه امام راه اندازی شده و پروازهای خروجی از این فرودگاه از سر گرفته شد به طوری که پرواز تهران – تفلیس ساعت ۱۰:۳۰ انجام خواهد شد و هم‌اکنون کانتر پرواز آن باز شده و صدور کارت پرواز برای مسافران از سر گرفته شده است.

پرواز رم-تهران هما هم که به خاطر بسته بودن فرودگاه امام، مهرآباد و فرودگاه جایگزین یعنی فرودگاه اصفهان در حال بازگشت به فرودگاه آنکارا بود دوباره به فرودگاه امام بازگشت و دقایقی دیگر در باند فرودگاه خواهد نشست.

پروازهای فرودگاه مهرآباد هم به حالت سابق بازگشته اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پروازها را بررسی کنند.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896932

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد