Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در سال ۱۳۹۹  به ریاست حجت الاسلام  جعفری، رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی برگزارشد. اجرای کامل طرح کاداستر در اراضی ملی و منابع طبیعی استان و همچنین موضوع ساخت و ساز‌های غیر مجاز از مهمترین محور‌های مورد بحث و تبادل نظر در این جلسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام جعفری در بیان اهمیت عملکرد دستگاه‌های عضور شورای حفظ حقوق بیت المال در عمل به وظایف قانونی گفت: یکی از مسائلی که باید در همه محور‌ها رعایت شود سرعت بخشیدن به امور و رسیدن به سطحی متعالی از پیشرفت است و همگی باید به تعهدات خود جامه عمل بپوشانند.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال با انتقاد از عملکرد بعضی دستگاه‌ها در خصوص همکاری برای اجرای طرح کاداستر در استان عنوان کرد: این طرح در حقیقت یک تکلیف قانونی است و می‌بایست با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

حجت الاسلام جعفری خراسان شمالی با تأکید بر اجرای دقیق و کامل طرح کاداستر در استان، اجرای این طرح را گام مهمی در صیانت از حقوق عامه برشمرد و بیان کرد : کلیه دستگاه‌های مرتبط با طرح کاداستر باید گزارش عملکرد و اقدامات خود را نسبت به سنوات گذشته ارائه و اشکالات و نواقص پیش رو را هرچه سریعتر مرتفع کنند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری خراسان شمالی منابع طبیعی خراسان شمالی طرح کاداستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: هرچند سال گذشته نهادها مقدمات اربعین را به خوبی مهیا کردند اما امسال باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای اجرای این راهپیمایی بزرگ انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در ستاد اربعین خراسان شمالی ضمن اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت نقش مردم در اجرای امور، اظهار کرد: رویداد عظیم مذهبی اربعین، مردمی است و افزایش میزان مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌ها و کمیته‌ها و برگزاری اربعین امسال در دستور کار باشد.

وی افزود: نیروهای مردمی همواره نقش مؤثری در مدیریت و برگزاری باشکوه اربعین داشته‌اند بنابراین باید این نقش بیش از گذشته پر رنگ شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین در سال گذشته با کیفیت خوبی برگزار شد، افزود: با هم افزایی و هماهنگی هر یک از نهادها و کمیته‌های مرتبط برای برگزاری هر چه بهتر اربعین در سال جاری نیز اقدام شود.

ناهیدی بر برنامه‌ریزی برای رفع موانع و تسهیل امور زائران در مراسم معنوی اربعین سال جاری تاکید کرد و اهمیت و سلامت این جریان، فراهم سازی هر چه بهتر زیرساخت‌ها، ظرفیت و امکانات، برگزاری کمی و کیفی و کار فرهنگی، استقرار خدمات و مواکب، ساماندهی خودرویی و تأمین امنیت و… را مورد توجه قرار داد.

کد خبر 745253

دیگر خبرها

  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود