Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@12:12:09 GMT

«چیتگر در آتش ندانم‌کاری‌ها و توطئه‌ها می‌سوزد»

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۳۵۶

«چیتگر در آتش ندانم‌کاری‌ها و توطئه‌ها می‌سوزد»

ساعت 24-رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد، پیگرد قانونی متخلفین، توطئه‌گران و اهمال‌کاران در آتش‌سوزی پارک چیتگر، مطالبه‌ای ملی است.

 مجید فراهانی در پست اینستاگرام خود نوشت: من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود. چیتگر در آتش ندانم‌کاری‌ها، توطئه‌ها و اهمال‌ها می‌سوزد.

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: تعدادی از نیروهای آتش‌نشان فداکار حین اطفای حریق دچار دودگرفتگی شدند که توسط نیروهای اورژانس در محل درمان شده یا به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تأکید کرد: پیگرد قانونی متخلفین، توطئه‌گران و اهمال‌کاران که این ثروت ملی را تهدید کرده‌اند، مطالبه ملی است. فکری اساسی برای تحول در حفاظت از این سرمایه ملی باید اندیشید.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است

امام جمعه بجنورد به تشریح برخی از جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: این رژیم پشتوانه و پشتیبان تمامی فتنه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: سپاه پاسداران با حمایت‌های ارتش و دستور حکیمانه مقام معظم رهبری عملیاتی دفاعی علیه رژیم صهیونیستی انجام داد و این رژیم صهیونیستی بود که آغازگر جنگ بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی ۴۰ سال است که علیه ایران اسلامی فتنه‌گری می‌کند و در بسیاری از ناامنی‌ها دست دارد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پشت تمامی توطئه‌ها قرار دارد، گفت: شهادت شهید سلیمانی و ۱۸ نفر از فرماندهان و سرداران ما از جمله این توطئه‌ها است و در آخرین مورد توطئه حمله به کنسولگری ایران از دسیسه‌ها بود.

نوری گفت: نظام جمهوری اسلامی در مقابل با آنان برخوردی سخت کرد. رژیم صهیونیستی در غزه کودکان و زنان بی گناه زیادی را شهید کرد و این جنگ بسیار طولانی شده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از قبل تنبیه را عنوان کرده بود، گفت: این موشک باران ایران در حالی بود که همه قدرت‌های جهان پشت اسرائیل بودند، ایران توانست به مناطق مهم و پایگاه‌های جاسوسی اسرائیل موشک پرتاب کند و این نشان از قدرت ایران اسلامی است و این موشک باران در حالی است که همه احزاب و قدرت‌های جهان گرد هم آمده بودند.

امام جمعه بجنورد گفت: ما ساختمان‌های مسکونی را موشک باران نکردیم، بلکه پایگاه‌های مهم که از آنان مراقبت می‌کردند را هدف قرار دادیم.

کد خبر 745959

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است
  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • مطالبه گری مازندرانی ها برای اجرای طرح « نور»
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • عملیات وعده صادق از مناسبت‌های به‌یادماندنی شده است