Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: آمار‌ها حاکی از آن است که شش میلیون و ۳۷۱ هزار و ۶۶۱ نفر در جهان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و تاکنون ۳۷۷ هزار و ۵۵۲ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

ایالات متحده آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌های بیماری کووید ۱۹ را به خود اختصاص داده که حدود یک میلیون و ۸۵۹ هزار مبتلا و بیش از ۱۰۶ هزار و ۹۰۰ مورد فوتی را گزارش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برزیل در رتبه دوم قرار گرفته و تعداد مبتلایان به این بیماری در این کشور بیش از ۵۲۹ هزار نفر اعلام شده است.

همچنین بنابر تازه‌ترین آمار‌ها تاکنون دو میلیون و ۹۰۴ هزار و ۹۲۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در جهان بهبود یافته‌اند.

در کشور‌های مختلف محدودیت‌های اعمال شده به منظور کنترل شیوع کروناویروس کاهش پیدا کرده چرا که به گفته مقامات موارد جدید ابتلا رو به کاهش است. کشور‌هایی در اروپا، خاورمیانه و آسیا محدودیت‌های مربوط به تردد و سفر‌ها را لغو کرده و اجازه فعالیت مراکز تجاری و اقتصادی، پس از چند ماه تعطیلی داده شده است.

بنابرگزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشور‌هایی که بنابر گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را داشته‌اند تا لحظه انتشار این خبر به ترتیب به شرح زیر است:

۱. ایالات متحده یک میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۲۳ مبتلا، ۱۰۶ هزار و ۹۲۵ قربانی

۲. برزیل ۵۲۹ هزار و ۴۰۵ مبتلا، ۳۰ هزار و ۴۶ قربانی

۳. روسیه ۴۱۴ هزار و ۸۷۸ مبتلا، ۴۸۵۵ قربانی

۴. اسپانیا ۲۸۶ هزار و ۷۱۸ مبتلا، ۲۷ هزار و ۱۲۷ قربانی

۵. انگلیس ۲۷۶ هزار و ۳۳۲ مبتلا، ۳۹ هزار و ۴۵ قربانی

۶. ایتالیا ۲۳۳ هزار و ۱۹۷ مبتلا، ۳۳ هزار و ۴۷۵ قربانی

۷. هند ۱۹۸ هزار و ۷۰۶ مبتلا، ۵۶۰۸ قربانی

۸. فرانسه ۱۸۹ هزار و ۲۲۰ مبتلا، ۲۸ هزار و ۸۳۳ قربانی

۹. آلمان ۱۸۳ هزار و ۷۶۵ مبتلا، ۸۶۱۸ قربانی

۱۰. پرو ۱۷۰ هزار و ۳۹ مبتلا، ۴۶۳۴ قربانی

پس از آن کشور‌های ترکیه با ۱۶۴ هزار و ۷۶۹ مبتلا، ایران با ۱۵۴ هزار و ۴۴۵ مبتلا، شیلی با ۱۰۵ هزار و ۱۵۹ مبتلا، مکزیک با ۹۳ هزار و ۴۳۵ مبتلا، کانادا با ۹۱ هزار و ۷۰۵ مبتلا، عربستان سعودی با ۸۷ هزار و ۱۴۲، چین با ۸۳ هزار و ۲۲ مبتلا، پاکستان با ۷۶ هزار و ۳۹۸ مبتلا، بلژیک با ۵۸ هزار و ۵۱۷ مبتلا و قطر با ۵۸ هزار و ۴۳۳ مبتلا بیش از ۵۰ هزار مورد ابتلا را تاکنون ثبت کرده‌اند.

همچنین کشور‌های بنگلادش، هلند، بلاروس، اکوادور، سوئد، سنگاپور، امارات متحده عربی، آفریقای جنوبی، پرتغال، سوئیس، کلمبیا، کویت، اندونزی، ایرلند، مصر، لهستان، و اوکراین بیش از ۲۰ هزار مبتلا را تاکنون ثبت کرده‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: آمار کرونا در جهان هند کرونا مبتلایان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانش‌زمین در این کشور قربانی گرفت

باران شدید شنبه شب به وقت محلی باعث رانش زمین در مناطقی از این استان اندونزی شد.

به کزارش ایسنا، آژانس ملی مدیریت بلایای طبیعی اندونزی امروز (سه شنبه) اعلام کرد تیم‌های امدادی در پی رانش زمین دو جسد دیگر را در سولاوسی جنوبی پیدا کرده‌اند و شمار قربانیان این حادثه به ۲۰ تن رسیده است.

باران شدید شنبه شب به وقت محلی باعث رانش زمین در مناطقی از این استان اندونزی شد که در پی آن چند تن مصدوم و چهار خانه نیز مدفون شدند.

عملیات جست‌وجو و نجات در میان مه و بارش باران انجام شد و رانش زمین، جاده‌ها را مسدود کرد.

به گزارش شینهوا، با پیدا شدن دو جسد آخر، عملیات جست‌وجو پایان یافته است با این حال مقامات محلی همچنان آماده امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
  • ردپای ژنتیک در اختلال وسواس
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • روشی جدید برای پیش‌بینی احتمال ابتلا به زوال عقل
  • رانش‌زمین در این کشور قربانی گرفت
  • جزئیات قطعه «مست عشق» علیرضا قربانی اعلام شد/ تو مرا جان و جهانی
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد
  • وسواس؛ بیماری سمج اما درمان‌پذیر
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند