Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری رزمایش کمک مومنانه که در سه مرحله در استان مرکزی برگزار شد، ۱۲۰ هزار بسته معیشتی در این رزمایش در استان توزیع گردید. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش  خبرگزاری تسنیم از اراک، رزمایش بزرگ کمک مومنانه در شرایط سختی که بر مردم در بحران شیوع کرونا در کشورگذشت فرصت بسیار ارزشمندی برای کمک به همنوعان و نیازمندان متاثر از شیوع ویروس کرونا فراهم کرد به طوری که با اعلام آغاز این رزمایش توسط مقام معظم رهبری جلوه‌ای از شکوه و همدلی مردم برای کمک به نیازمندان و محرومان رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در واقع مرحمی شد بر دل‌های زخم‌خورده نیازمندان و محرومان که در روزگار سخت شیوع این ویروس کسب و کار خود را از دست دادند و امیدی برای خانواده‌هایی شد که در این دوران شرمنده فرزندان خود شدند.

همانطور که مردم ایران در دوران سخت کشور هنگام وقوع سیل، زلزله و غیره در کنار یکدیگر بودند و هر کس با تمام توان و امکاناتی که داشت وارد میدان شد و خالصانه به همنوعان آسیب دیده در منطقه کمک کردند در این دوران شیوع ویروس منحوس کرونا هم مردم بار دیگر در این رزمایش با تمام توان وارد صحنه شدند و بار دیگر برگی زرین در تاریخ کشور رقم زدند.

در استان مرکزی هم این رزمایش با حضور اقشار مختلف مردمی، سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی و سایر دستگاه‌های استان در سه مرحله آغاز شد و تاکنون بیش از 100 هزار بسته معیشتی توزیع شد، مردم انقلابی و ولایتمدار استان مرکزی برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری وارد میدان شدند و با تمام توان در این رزمایش همکاری می‌کنند.

توزیع 1600 کارت هدیه میان نیازمندان استان مرکزی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به مرحله سوم این رزمایش در استان گفت: هیئات مذهبی، مساجد، روحانیان و غیره در استان در این رزمایش همکاری خوبی داشتند و تاکنون در راستای جمع‌آوری و تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان اقدامات مختلفی انجام دادند.

حجت‌الاسلام صفر قربانپور افزود: حضور مردم و مشارکت آنها در این رزمایش نشان داد که مردم پشتیبان انقلاب و مقام معظم رهبری هستند و از هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان دریغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و تعدادی از روحانیان حدود یک هزار و 600 کارت هدیه 200 هزار تومانی برای نیازمندان در سراسر استان در حال توزیع است که در این مرحله از رزمایش به جای تهیه بسته‌های معیشتی کارت هدیه در نظر گرفته شده است.

توزیه 1240 بسته معیشتی توسط هلال احمر مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: در مرحله سوم رزمایش  کمک مومنانه حدود یک هزار و 240 سبد غذایی تهیه شده که بین نیازمندان و جامعه هدف در سراسر استان توزیع می‌شود.

محمد محمدی افزود: ارزش هر بسته غذایی حدود 400 هزار تومان است و با توجه به اینکه نیازمندان و آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا در استان شناسایی شدند با حفظ کرامت انسانی بسته‌های معیشتی بین آنها توزیع می‌شود.

فعالیت 3 گروه جهادی طلاب بسیجی در استان مرکزی

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی در این باره به خبرنگار تسنیم، گفت: در این رزمایش تاکنون 2 هزار سبد غذایی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا در استان توزیع شد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی افزود: در راستای شناسایی نیازمندان و محرومان سه گروه جهادی بسیج طلاب از جمله گروه جهادی زینبیون، یاوران مهدی(عج) و شهید مسلمی فعالیت داشتند و در زمینه اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی نیز کار شناسایی را انجام می‌دادند.

وی ادامه داد: در مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه حدود 400 بسته معیشتی، در مرحله دوم نیز 740 بسته و مرحله سوم 860 بسته توزیع شد.

رجبی با اشاره به سایر اقدامات بسیج طلاب گفت: تامین هزینه درمانی نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج و تهیه 3 جهیزیه برای زوج‌های نیازمند توسط گروه جهادی کریمه آل طه در اراک نیز انجام شد.

مراسم کمک‌های مومنانه خانواده تکواندو با نام شهید زمانی‌نیاموج همدلی پایان ندارد؛ کمک‌های مومنانه انجمن مداحان اصفهان به روایت تصاویرسومین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه کرمانشاه به نیابت از شهدا آغاز شد +‌ فیلم

توزیع 120 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی

مسئول بسیج سازندگی سپاه هم درباره مرحله سوم این رزمایش به خبرنگار تسنیم، گفت: تاکنون و در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه حدود 90 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا توزیع شده که با مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه به حدود 120 هزار بسته معیشتی می‌رسد.

امید محترمی افزود: امروز با آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه حدود 40 هزار بسته معیشتی در استان بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

وی مرکزی ادامه داد: توزیع بیش از 40 هزار بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه استان مرکزی برنامه‌ریزی شده که پیش‌بینی می‌شود در سریع‌ترین فرصت با حفظ کرامت افراد توزیع شود.

محترمی عنوان کرد: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه 56 هزار بسته معیشتی و در مرحله دوم 24 هزار بسته معیشتی توزیع شد.

وی تصریح کرد: ارزش هر بسته‌ حمایتی بیش از 300 هزار تومان است که با مشارکت خیران و بسیج سازندگی استان جمع‌آوری و بین نیازمندان و سایر افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود و این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب، ماکارانی، گوشت، مرغ و غیره است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خاطرنشان کرد: حدود یک هزار کارت هدیه 200 هزار تومانی از طرف بنیاد مستضعفان بین کارگران ساختمانی و مشاغل فصلی توزیع شد.

محترمی افزود: نیازمندان شهرهای مختلف استان توسط پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات مساجد شناسایی شدند و توزیع بسته‌های معیشتی نیز با حفظ کرامت افراد انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: از تمامی خیران و افرادی که وضعیت مناسبی دارند دعوت می‌کنیم برای کمک در اجرای بهتر مرحله سوم رزمایش همکاری کنند و این فرصت ارزشمند برای خدمت‌رسانی را مغتنم بشمارند.

انتهای پیام/713/ ع

R7980/P/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار بسته معیشتی شیوع ویروس کرونا رزمایش کمک مومنانه مرحله سوم رزمایش بسته های معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی کمک مومنانه خبرنگار تسنیم بسیج سازندگی توزیع می شود مسئول بسیج گروه جهادی کارت هدیه توزیع شد برای کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سال گذشته ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

هاشمی افزود: جمعیت هلال احمر از افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر استان که توان تامین هزینه‌های درمانی، دارو و توانبخشی را ندارند و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، حمایت مالی می کند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۰ پرونده حمایتی در سطح استان زنجان در خصوص پرداخت بلاعوض هزینه های دارویی و درمانی تشکیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای این تعداد در مدت زمان بیان شده ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال هزینه پرداخت شده که از این میزان ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال پرداختی به افراد بیمار نیازمند معرفی شده توسط ۳۵ خانه هلال است.

هاشمی اظهار داشت: پرداخت کمک هزینه در زمینه‌های دارو، بستری طبی و جراحی، خدمات پاراکلینیکی، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی به بیماران نیازمند، تحت پوشش تسهیلات حمایتی آیین‌نامه خدمات اجتماعی جمعیت هلال‌احمر قرار دارد.

وی تاکید کرد: این کمک هزینه درمانی، در ۹ مرحله برای بیماران نیازمند در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم، ایجرود و سلطانیه پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • عذرخواهی در پی حادثه امروز در رژه ارتش در مشهد
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس