Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه گفت: افرادی که بخواهند نظم تردد را بر هم زده و از شانه خاکی راه تردد کنند خودرویشان به مدت ۵ ساعت در محل توقیف خواهد شد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور با توجه به تعطیلات پیش رو اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای شمالی به خصوص جاده چالوس سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آزادراه تهران - قم محدوده جاده امام رضا نیز ترافیکی پرحجم و روان را داراست.

سردار حسینی به پیش‌بینی پلیس در این باره اشاره و تصریح کرد: مأموران پلیس راه با آماده باش صددرصدی برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد هموطنان در جاده ها حضور فعال دارند.

رئیس پلیس راه در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های تردد در جاده‌ها اعلام کرد: تمهیداتی جهت تسهیل تردد هموطنان در جاده‌ها پیش‌بینی شده و به ترتیب به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد; بر این اساس در ساعات بعد از ظهر امروز بحث یکطرفه کردن محور هراز و چالوس در دستور کار است که با توجه به وضعیت ترافیک اعمال خواهد شد.

سردار حسینی خط قرمز پلیس را سرعت و سبقت غیرمجاز, عدم توجه به جلو, رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و نبستن کمربند ایمنی در خودروهای شخصی و عمومی عنوان کرد.

رئیس پلیس راه خاطر نشان کرد: متاسفانه هنگامی که حجم تردد ها افزایش یابد تعدادی راننده از شانه خاکی جاده تردد می کنند.

 وی گفت: پلیس با رانندگانی که بخواهند نظم تردد در جاده‌ها را به هم بزنند حتما برخورد خواهد کرد; در این راستا خودروهایی که اقدام به حرکت در شانه خاکی کند به مدت پنج ساعت با نصب بنر در محل توقیف خواهند شد.

  انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترافیک سنگین پلیس توقیف جاده چالوس رئیس پلیس راه جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران

تین نیوز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به توقیف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در محدوده چیتگر تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن چندین دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق که در نمایشگاهی در چیتگر تهران نگهداری شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

افشاری ادامه داد: باتوجه به اینکه تردد انواع موتورسیکلت سنگین با حجم بالای ۲۵۰ سی سی در معابر عمومی ممنوع است، کارآگاهان این پلیس با حضور درمحل، موتورها را رویت و نهایتاً موتورهای مذکور را توقیف کردند. در بررسی اولیه نیز مشخص شد که این فروشگاه با برگزاری مراسم و دعوت از موتورسواران سنگین اقدام به افتتاح نمایشگاه خود کرده که برابر خبر واصله تعدادی از موتورسیکلت های موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته بوده و مالکین نتوانستند اقدام به ارائه اسناد و مدارک گمرکی کنند. 

وی با بیان اینکه موتورسیکلت های کشف شده شامل تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق بود که توقیف شد، گفت: در این خصوص پرونده ای نیز تشکیل شده و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد غیرقانونی خودروهای سنگین از روی پل خرمشهر