Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، این دیدار که پس از جلسه روز گذشته (یکشنبه) شورای تامین استان برگزار شد، راه های جذب اعتبار مصوب استاندار محترم و رییس محترم سازمان برنامه و بودجه گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش در این جلسه افشین ناظمی ضمن قدردانی از مطرح شدن موضوع کمک به دو تیم سپیدرود و داماش در جلسه شورای تامین، از استاندار، دادستان، معاون سیاسی امنیتی، رییس سازمان برنامه استان، مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضای شورای تامین که در این جلسه حضور داشتند و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه شهردار کلانشهر رشت با ارایه ی درخواست یک لایحه دو فوریتی به شورا برای تصویب کمک مالی دستور داده شده از سوی استاندار و رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان موافقت کرد و مقرر گردید در نخستین جلسه شورای شهر که در روز شنبه هفته آینده برگزار می شود این لایحه در صحن شورا مطرح شود.

در پایان این جلسه مدیرعامل باشگاه سپیدرود از اینکه شهردار بلافاصله پس از جلسه روز گذشته شورای تامین استان لایحه ی دو فوریتی را به شورا ارسال کرد قدردانی نمود و از اعضای شورای شهر درخواست کرد که با تصویب این لایحه به مانند همیشه پشتیبان دو تیم پرطرفدار شهر خود باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باشگاه سپیدرود رشت شورای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟

داوود منظور اظهار داشت: احکامی مانند ضرایب افزایش حقوق از ابتدای سال اجرا شده و با ابلاغ بخش دوم بودجه، به صورت رسمی ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، تاکید کرد: احکامی مانند ضرایب افزایش حقوق و سایر احکام در بودجه از ابتدای سال اجرا شده و براساس جداول پرداخت‌ها انجام می‌شود و با ابلاغ بخش دوم، این احکام به صورت رسمی ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به نگاه تحولی در بخش دوم بودجه افزود: رویکرد تحولی در بخش دوم بودجه مربوط به توزیع اعتبارات است تا شاهد رضایت مردم باشیم.

دیگر خبرها

  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟