Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@11:59:00 GMT

کشف کارگاه تولید عسل تقلبی در پایتخت (فیلم)

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۵۹۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: asriran.com/0034H8

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عسل تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند

مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سیمافیلم این روزها به دنبال ساخت و احیای دنباله‌سازی‌هایی (سریال‌هایی) است که مخاطبان با بسیاری از آنها خاطره دارند، از سریال «نون‌خ» که فصل جدید آن بعد از شب‌های قدر روی آنتن می‌آید تا «زیرخاکی» جدید که به آنتن رسید. خبرها درباره مذاکره و ساخته شدن فصل جدید پایتخت به انحاء مختلف در رسانه‌ها مطرح شد.

سازمان صداوسیما اگرچه خیلی جدّی به‌دنبال احیا و تولید سریال‌های کمدی‌ است، از طرفی دیگر به رونق الف‌ویژه‌های تلویزیون نیز می‌اندیشد و همچنین تحول را به نظام پخش آورده است.

سرانجام «پوریای ولی» مسعود جعفری جوزانی

مهدی نقویان رئیس سیمافیلم در خصوص ساخت «پوریای ولی» مسعود جعفری جوزانی این نکته را مطرح کرد: «باید این نکته را مطرح کنم که این سریال مسعود جعفری جوزانی است و مقدمات پیش از پیش‌تولید آن به‌همراه ارزیابی‌هایش انجام شده است، گام بعدی آن پیش‌تولید واقعی و تولید است اما همه‌چیز به تصویب بودجه‌اش برمی‌گردد.»

نگاهی به یک حاشیه از «هفت سر اژدها» و غیبت سریال «پشت پرده» در ماه رمضان

سلمان فارسی با قدرت جلوی دوربین/موسی(ع) پله پله پیش می‌رود

اما صحبت را درباره سریال‌های سلمان فارسی و موسی(ع) تأکید کرد: «آقای جبلی درباره الف‌ویژه‌ها نکته‌ای را مطرح کردند که در رده سازمان صداوسیما و سیمافیلم نیست؛ چون بحث مالی و بودجه‌ای این نوع سریال‌ها را دولت و مجلس مصوب می‌کند. هرچند نباید فراموش کنیم که  این اولین بار در تاریخ تلویزیون است که دو الف‌ویژه «سلمان فارسی» و «حضرت موسی(ع)» را تولید می‌کنیم.

برای تولید سریال موسی(ع) نیاز به فناوری‌های نوینی داریم که تولید سریال به ورود این فناوری‌ها مرتبط شده است، به همین دلیل مقدمات کار اکنون مهیا شده است و پله پله این تکنولوژی داخل ایران وارد و تکمیل می‌شود و به‌ترتیب تولید وارد فازهای بعدی خواهد شد.»

بررسی عملکرد سیمافیلم در ادوار گذشته/ فرصت‌ها و چالش‌های حضور نقویان در این مرکز چیست؟

اولویت اول‌مان این بود تولید از لحاظ کمیّت به حالت طبیعی‌اش برگردد

نقویان در پاسخ به این سؤال که سال 1402 بر سیمافیلم چگونه گذشت و چشم‌انداز در 1403 تأکید کرد: اولویت اول‌مان این بود تولید از لحاظ کمیّت به حالت طبیعی‌اش برگردد که فکر کنم در این خصوص موفق بودیم. در 6 ماهه دوم سال به بالای 15 سریال رسیدیم. در سال جدید هم همین تولیدات 1402 را روی آنتن خواهید دید. اما منطبق با سند تحول سعی کردیم هم از لحاظ محتوا و کیفیت قدم برداریم که به شدت برایمان مهم بود.  در کنار پیام‌هایی که سریال‌ها دارند از لحاظ کیفیت هم قابل قبول باشد و مخاطب بپذیرد.

گاندو و پایتخت جدید ساخته می‌شوند

او در خصوص سرانجام ساخت «گاندو» و «پایتخت» جدید به خبرنگار تسنیم گفت: فیلمنامه «گاندو» که فیلمنامه‌اش مراحل تأیید در داخل صداوسیما انجام می‌شود ان‌شاءالله در سال جدید وارد مراحل پیش‌تولید و تولید می‌شود. اگر مشکلی هم پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در 1403 خواهیم دید.

نقویان در پاسخ به این سؤال که آیا بالأخره مهران مدیری سریالی در سیمافیلم خواهد داشت یا خیر؛ افزود: مهران مدیری جزو افرادی است که در تلویزیون مشکلی برای کار ندارد اما مسئله مهران مدیری به مسئله حقوقی چند جهت در صداوسیما غیر از معاونت سیما یا تولیدی‌های سازمان پیوند خورده که باید تصمیم‌گیری کنند. به نظرم اتفاق بدی نخواهد افتاد.

روایت مهدی نقویان از حقایق پشت پرده حمله به چهره‌ها حتی پس از مرگ/ وقتی ناصر طهماسب زنده بود جرأت نداشتند این حرف‌ها را بزنند!

ما برای رونق کمدی‌سازی در تلویزیون برنامه جدّی داریم

رئیس سیمافیلم درباره ساخت سریال‌های طنز و توجه به این ژانر در تلویزیون تأکید کرد: مسئله طنز و کمدی برای ایجاد نشاط و شادی در جامعه دغدغه خودمان است، اما موضوع ساخت سریال‌های طنز نکته‌ای است که باید به‌دقت برای آن برنامه‌ریزی انجام شود، چون تولید طنز کاری سخت و پیچیده است و نباید سرسری گرفته شود، ازاین‌رو فقط اینکه اراده تولید داشته باشیم کافی نیست، بلکه باید بررسی دقیق و مطالعه مناسب صورت پذیرد تا طنز مناسب از قاب تلویزیون برای خانواده‌ها پخش شود. ما برای رونق کمدی‌سازی در تلویزیون برنامه جدّی داریم و ان‌شاءالله بتواند روی آنتن خودش را نشان دهد.

ماجرای تغییر در نظام پخش

او همچنین درباره تغییر در نظام پخش هم این توضیح را داد: برای نظام پخش اتفاقات خوبی افتاده است و هفته‌ای دو سریال در دو شبکه یک و سه سیما را به‌صورت مستمر خواهیم داشت، البته ممکن است در این یکی دو ماه دچار اختلال شود اما به‌طورکلی به این نظام پخش وفاداریم و این نوید را می‌دهم که پخش از یکی دو ماه آینده نظم پیدا می‌کند، به‌عنوان مثال برای شبکه یک و دو این‌گونه برنامه‌ریزی شده است که شنبه تا چهارشنبه یک سریال و پنجشنبه و جمعه سریال دوم این دو شبکه را خواهیم داشت، به شبکه دو هم سریال مناسبتی عید و ماه رمضان اختصاص می‌دهیم.

او تصریح کرد: این تصمیم گرفته شد برای اینکه چرا مخاطب روزی سه سریال جدید ببیند در حالی که شبکه‌های آی‌فیلم، تماشا، نمایش و دیگر شبکه‌ها سریال‌های تأمینی و خارجی پخش می‌کنند. سه سریال در روز حجم کنداکتور بالایی است؛ کنداکتوری که از 8 تا 11 شب در اختیار پخش سریال قرار می‌گرفت و چرا در اختیار برنامه تلویزیونی هم نباشد.

رئیس سیمافیلم خاطرنشان کرد: این سیاست کلان سازمان صداوسیما است که دو شبکه اصلی پخش سریال شبکه‌های یک و سه باشند و شبکه ذخیره شبکه دو باشد که سریال مناسبتی پخش کند. البته سیت‌کام هم که گونه نمایشی است و جزو سریال هم محسوب می‌شود به‌صورت ویژه جزو تولیدات مرکز سیمرغ خواهد بود و روی آنتن می‌رود. اولویت پخش سیتکام هم با شبکه دو سیما خواهد بود.

پرش در عرصه تنوع ژانری و تولید با کیفیت

نقویان درباره دو اتفاق مهم در عرصه سریال‌سازی که 1403 خواهد افتاد، گفت: امروز دغدغه اصلی‌مان تولید با کیفیت است دنبال جهش در این عرصه و همچنین یک پرش در عرصه تنوع ژانری داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به نقش راهبردی کارگاه‌های مرکزی مناطق نفت‌خیز جنوب در پیشبرد افزایش تولید
  • گاندو و پایتخت جدید امسال ساخته می‌شوند؟
  • گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
  • کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان