Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا درباره اجرای طرح فروش فوق‌العاده خودرو، گفت: ثبت‌نام و انتخاب محصولات در این طرح تا ۱۴ خردادماه به صورت ۲۴ساعته ادامه خواهد داشت و پس از آن سایت برای انطباق اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان با سایر نهاد‌ها بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه صحت‌سنجی و راستی‌آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت‌های اعمال شده برای کاهش واسطه‌گری و ایجاد نظام توزیع عادلانه، در فاصله روز پانزدهم تا هجدهم خردادماه انجام خواهد شد، افزود: متقاضیانی که حائز شرایط باشند و اطلاعات ارائه شده آن‌ها با بانک اطلاعاتی سایر دستگاه‌های حاکمیتی همخوانی داشته باشد در قرعه‌کشی روز ۱۸ خردادماه حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: ۳ سال محرومیت در انتظار متقلبان ثبت نام خودرو 

مدیرعامل گروه سایپا اظهار کرد: قرعه‌کشی برای تخصیص ۱۰ هزار دستگاه از ۷ مدل خودرو گروه خودروسازی سایپا با حضور نمایندگانِ وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور و دادستانی تهران، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز ملی رقابت و سایر نهاد‌های نظارتی و نیز با پوشش تصویری رسانه ملی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل گروه سایپا بیان کرد: اسامی منتخبان این طرح فروش پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهاد‌های نظارتی به صورت عمومی منتشر خواهد شد و متقاضیان ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه خودرو‌های انتخابی خود اقدام کنند.

سلیمانی از آغاز عرضه ۳۰ هزار محصول دیگر سایپا در قالب طرح پیش‌فروش خبر داد و افزود: پس از انجام قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده، عرضه ۳۰ هزار دستگاه دیگر را در قالب طرح پیش‌فروش آغاز خواهیم کرد.

او گفت: اطلاعات تکمیلی پیش فروش خودرو روز شنبه ۱۷ خردادماه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: شنبه قرعه کشی خودرو‌های فروش فوق العاده انجام می‌شود

گفتنی است، پیشتر ایران‌خودرو دیگر خودروساز کشورمان زمان قرعه‌کشی محصولات خود را شنبه هفته آینده اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرید خودرو ثبت نام خودرو ثبت نام سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم بهروان در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد. با توجه با هماهنگی‌های بعمل آمده با کنفدراسیون فوتبال آسیا و به احترام آقای بهروان جایگزینی برای ایشان در هیات استیناف معرفی نخواهد شد. 

در ادامه مدیر مجوز باشگاهی گزارشی از وضعیت بدهی‌های معوق باشگاه‌های متقاضی دریافت مجوز ارایه کرد. همچنین وضعیت سایر مدارک باشگاه‌ها نیز بررسی شد.

 در پایان باتوجه به زمان بندی فرایند‌های مجوز باشگاهی، جلسات تصمیم گیری هیات‌های بدوی و استیناف برنامه ریزی شد.

براساس برنامه زمان بندی اعلام شد می‌بایست اسامی باشگاه‌های حایز شرایط دریافت مجوز باشگاهی تا تاریخ ۱۰ خرداد به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد