Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابراهیم نرماشیری ییس اداره بهزیستی ایرانشهر  گفت: با هدف توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان بهریستی ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به ١٢٠ نفر از مددجویان از جمله زنان خودسرپرست پرداخت شده است.

او بیان کرد: با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال ١۶٠ نفر در بخش‌های مشاغل خانگی، دامداری، کشاورزی و صنایع دستی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره بهزیستی ایرانشهر با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال برای مددجویان به ویژه زنان خودسرپرست تصریح کرد: مشارکت زنان در فعالیت‌های اقتصادی به شناسایی ظرفیت‌های آنان می‌انجامد و سبب توسعه اجتماعی و اقتصادی جامعه نیز می‌شود.

او ادامه داد: خودکفایی و ایجاد اشتغال از جمله اولویت‌های بهزیستی در ارائه خدمات به مددجویان است.

نرماشیری گفت: با بهره گیری از صنایع‌دستی با توجه به نیاز اندکی که به سرمایه اولیه دارد، می‌توان در مسیر ایجاد شغل گام‌های موثر برداشت و بسیاری از معضلات از جمله بیکاری در روستا‌ها و شهر‌های کوچک را برطرف کرد.

او تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات برای ایجاد کارگاه‌های صنایع دستی و توسعه این صنعت، ضمن ایجاد اشتغال و راه اندازی کسب و کار، زمینه توسعه این صنعت نیز فراهم و گامی هرچند کوچک در جهش تولید برداشته می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی تسهیلات بانکی ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن تبریک سال نو گفت: طبیعتا در سال جدید یکی از اولویت‌های اصلی باید تقویت معیشت مردم باشد و برنامه ریزی باید در این راستا صورت گیرد. وی ادامه داد: مخصوصا رسیدگی به وضعیت اقتصادی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط اقتصادی فعلی باید با دقت بیشتری پیگیری شود. این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اینکه شنیده می‌شود همان عیدی حدود ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان نیز امسال واریز نشده، قابل قبول نیست و باید مسئولان پاسخگو باشند و در سریعترین زمان ممکن این مبالغ محدود واریز شود.

دیگر خبرها

  • توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است
  • برپایی بازراچه نوروزی صنایع دستی در اردستان
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های بومی، محلی در صالح شهر برگزار گردید
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • مشاغل خانگی و صنایع دستی زمینه‌ساز توسعه اقتصادی است
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید 
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی