Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@15:15:53 GMT

تست کرونای بازیکن جوان ذوب‌آهن مثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۶۶۳

تست کرونای بازیکن جوان ذوب‌آهن مثبت شد

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای یکی از بازیکنان این تیم خبر داد.

امیرحسین شریفیان‌پور، پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا درباره مثبت شده نتیجه آزمایش کرونای یکی از بازیکنان این تیم اظهار کرد: تست PCR یکی از بازیکنان ما مثبت شده است. البته علائم ظاهری ندارد ولی تستش مثبت است و باید در قرنطینه بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: او فعلا باید در قرنطینه باشد ولی با توجه به این که جوان است و زیر ۲۰ سال سن دارد انتظار نمی‌رود که مساله حاد شود. اما به خاطر رعایت مسائل بهداشتی او باید حتما دو هفته در قرنطینه باشد.

شریفیان‌پور اضافه کرد: تیم به تمریناتش ادامه می‌دهد. ما دوشنبه هفته آینده هم تست دوم را می‌گیریم و اختلالی در کار تیم ایجاد نمی‌شود. این طبیعی است و برای هر تیمی ممکن است رخ بدهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال ذوب آهن ویروس کرونا استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، برخلاف انتظارات روز متعادلی را پشت سرگذاشتیم. خریدارهای خوب در منفی‌ها نشان دهنده‌ انتظارات مثبت از آینده بازار است باز گشایی ذوب و حجم معاملات بالای آن از اتفاقات خاص تابلوی امروز بود.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: در جریان معاملات امروز حقیقی‌ها ۱۸۲ میلیارد تومان پول وارد سهام و حق تقدم کردند و تا به اینجا تراز مثبت ۲۲۰ میلیارد تومانی در صندوق‌های درآمد ثابت ثبت کرده‌اند.

او افزود: ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۰.۶۹۸ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۶۴۴ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.  همچنین نماد‌های فارس، ذوب، بوعلی بیشترین تاثیر مثبت را بر روی نماگر کل داشتند در نهایت هم شاخص بورس امروز با رشد ۱۱ هزار و ۹۷۲ واحدی به عدد ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تیم ملی ایران در صدر استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی
  • رحیم پور: روند جوانگرایی در تیم ملی ادامه‌دار باشد
  • فوتبال نتیجه‌گرا مانع استفاده از جوانان در تیم ملی شده است
  • ایران رکورددار استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی مارس
  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم