Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:43:44 GMT

احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی به برخی صنوف

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۷۲۷

احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی به برخی صنوف

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: با توجه به بالا رفتن آمار شیوع کرونا در سطح کشور احتمال از سرگیری محدودیت‌ها برای صنوف مختلف وجود دارد.

بهروز حصاری، رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به شیوع کرونا و اعلام محدودیت‌ها، بسیاری از صنوف متحمل ضررهای مالی بسیاری شدند که امیدواریم با تدابیری جدی در راستای کمک به این قشر گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با اشاره به اینکه بیشتر صنوف فعالیت خود را از سرگرفته اند، ادامه داد: دستورالعملی برای بازگشایی تالارهای پذیرایی از جانب ستاد ملی مبارزه با کرونا  اعلام نشده است اما اتاق اصناف کشور در حال رایزنی با ستاد ملی برای بازگشایی تالارها هستند.

حصاری در ادامه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کشور اشاره کرد و یادآور شد: ادامه این روند احتمال اعلام محدودیت‌های جدید را به همراه دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود و از بین نرفتن کامل کرونا اگر پروتکل های بهداشتی از جانب مردم و اصناف رعایت نشود احتمال قرنطینه مجدد وجود دارد.

این مقام مسؤول یادآورد شد: در رابطه با مشاغل پرخطری همچون سفره خانه‌ها و چای خانه‌ها تذکر داده شد که از سرو قلیون خود داری نمایند، که در صورت مشاهده و  برخورد قاطع قانونی خواهیم داشت همچنین شهروندان با مشاهده چنین مواردی به سامانه 124 گزارش تخلف دهند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: البرز محدودیت ها کرج اصناف محدودیت ها اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا

رئیس سازمان لالیگای اسپانیا ممکن است از سمت خود تعلیق شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه اسپانیایی «رلوو» گزارش داد؛ در پی شکایت دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو علیه خاویر تباس رئیس سازمان لالیگای اسپانیا، دادگاه ورزشی اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی را علیه او تنظیم کند که این می‌تواند منجر به تعلیق موقت تباس از سمت خود به عنوان رئیس سازمان لالیگا شود.

سازمان لالیگا چندی پیش با شرکت CVC قرارداد همکاری امضا کرد، شرکتی که برای سرمایه‌گذاری در لالیگا به مبلغی حدود سه میلیارد یورو با سازمان لالیگا به توافق رسیده است اما سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو آماده همکاری در این زمینه نیستند.

متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو

تباس که در ماه آوریل 2013 برای اولین بار به عنوان رئیس سازمان لالیگا انتخاب شد، در ماه دسامبر 2023 برای چهارمین دوره متوالی موفق شد در پست ریاست این سازمان ابقا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟
  • هشدار رئیس سیا درباره احتمال شکست اوکراین
  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری