Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا، تعطیلی مدارس کشور را به دنبال داشت.

این مسئله باعث شده است برخی دروس دانش آموزان از طریق شبکه‌های چهار و آموزش پخش و تدریس شود تا لطمه‌ای در روند یادگیری آنها ایجاد نشود.

در ادامه، فیلم کلاس ریاضی پایه هفتم را که در تاریخ ۱۳ خرداد از شبکه آموزش پخش شده است، مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: دانلود فیلم کلاس ریاضی و زندگی پایه ششم مورخ ۱۲ خرداد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه تلویزیونی دروس پایه هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرشاد کشاورزیان افزود: این طرح با هدف فراگیری آموزش قرآن کریم برگرفته از شیوه پیامبر (ص)، شنیداری، گفتاری، آموزش به روش آکادمیک و ارائه محتوا و مطالب آموزشی استاندارد برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: جلوگیری از اتلاف زمان، قابل درک برای تمامی اقشار جامعه، پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی، ساده سازی یادگیری قرائت قرآن و مهندسی تلاوت از دیگر اهداف این طرح است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از همه مربیان، معلمان و اساتید قرآن در آموزش و پرورش یا طرح‌های امین و صالحین، حوزه علمیه، دانشگاه، حافظان قرآن دعوت کرد تا در این طرح شرکت کنند.

فرشاد کشاورزیان زمان برگزاری دومین دوره طرح بشری را ۹ تا ۱۱ خرداد ماه امسال بیان کرد و افزود: مهلت ثبت نام تا ۷ خرداد ماه است، علاقمندان می‌توانند با ارسال کلمه «بشری» به پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۸۷۰۶۸۴۴۹ در این طرح ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش ایران قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • بادامچیان: نمایندگان هفتم خرداد مشخص می‌کنند که رئیس مجلس کیست
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر
  • تکمیل ۱۵ خرداد شهرکرد؛ بزودی