Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر موسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) در خمین با تشریح ویژه برنامه‌های بیت امام(ره) در ایام رحلت بنیانگذار انقلاب، از پیش‌بینی تمهیدات لازم برای حضور ۱۰۰۰ شرکت‌کننده در این مراسم خبر داد. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام سید جوادرضوی در گفت‌وگو با خبرنگارتسنیم در خمین، با اشاره به جایگاه والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه رفیع ولایت ‌فقیه در کشور است چراکه امام راحل همواره بر پیروی از ولایت فقیه، حمایت از مستضعفین، حفظ وحدت و یکپارچگی، دفاع از پابرهنگان و محرومان جامعه، استکبار ستیزی، خدمت بی‌منت به مردم از آرمان‌هایی بود که امام همواره بر آن‌ها تاکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام خمینی(ره) با انقلاب خود جایگاه ویژه‌ای در بین آزادی‌خواهان جهان یافتند چراکه انقلاب اسلامی الگوی حسنه و برتر برای استقلال و ازادی تمام آزادی‌خواهان دنیا و امت اسلام شد و امام(ره) تنها برای رضای خدا قیام کرد و منافع شخصی در این مسیر نداشت و در کنار حفظ جایگاه مردم، نقش بی‌بدیلی در برپایی، مدیریت، هدایت و استقرار نظام مقدس اسلامی داشتند.

مدیر موسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) در خمین تصریح کرد: امام راحل(ره) کسی بود که توانست اهداف بزرگ اسلامی را با تکیه و توکل به خدا و یاری مردم به مرحله اجرا گذارد و نه‌تنها مردم ایران را از طاغوت آزاد کرد بلکه راه و روش معظم‌له در همه عرصه‌ها یاری‌دهنده مردم دنیا است.

رضوی بیان کرد: جلساتی با مسئولین استانی در خصوص برگزاری مراسم امسال در سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی باتوجه به بحث ویروس کرونا قرار بر این شد ظرفیت مشخصی برای حضور مردم در سالگرد رحلت امام راحل در بیت امام(ره) در خمین داشته باشیم که حدود هزار صندلی در فضای باز بیت برای عاشقان امام راحل با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیش‌بینی شده است.

برنامه‌های گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در استان سمنان برگزار می‌شودجزئیات ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اصفهان اعلام شدبرگزاری کنفرانس بین المللی «عزت و ایستادگی امت اسلامی در اندیشه و سیره‌ امام خمینی (ره) » در سوریه

وی داد: همچنین پیش‌بینی‌شده هزینه کل تجهیزات بهداشتی از جمله مواد ضدعفونی و ماسک برای توزیع بین بازدیدکنندگان بیت تاریخی امام راحل از سوی موسسه تنظیم نشر امام تهیه و به‌صورت رایگان توزیع شود.

مسئول بیت تاریخی امام راحل در خمین خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان درمراسم سالگرد ارتحال امام راحل درخمین نیز می‌توانند همزمان با سخنرانی مقام معظم رهبری که در مرقد امام(ره) انجام می‌شود، در بیت امام راحل در خمین در این مراسم شرکت و بیننده این سخنرانی بوده و از منویات مقام معظم رهبری برخوردار شوند.

وی افزود: خطاطی دست‌نوشته‌های امام راحل، اجرای هنرهای تجسمی با موضوع 15 خرداد، تبیین شخصیت امام راحل و اشعار ایشان باحضور هنرمندان در بیت امام راحل ازجمله برنامه‌ها است.

رضوی عنوان کرد: همچنین ویژه برنامه فرهنگی و هنری خمین با موضوع خمین در فراغ امام راحل در روز رحلت امام راحل در بیت امام امت در خمین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/711/ش

R7980/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام راحل ویژه برنامه بیت امام امام خمینی امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم شب‌های قدر در بیش از هزار و ۴۰۰ مسجد این استان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اعلام ویژه‌برنامه‌های مساجد لرستان در ماه رمضان، اظهار داشت: جزءخوانی قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن، کرسی‌خوانی تلاوت و برنامه‌های ویژه روزه‌اولی‌ها در مساجد این استان در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: تمام مساجد و حسینیه‌ها در شهرها و روستاهای لرستان برای برگزاری مراسم پرفیض احیا و مراسم جمع‌خوانی قرآن، دعا، مناجات، سخنرانی و روضه‌خوانی آماده شده‌است.

اجرای طرح آرامش بهاری در 44 بقعۀ لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اعلام کرد: مراسم احیای شب نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه رمضان در بیش از هزار و 400 مسجد این استان با حضور روحانیون و ائمه‌ جمعه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: قرائت دعای جوشن کبیر همراه با مراسم معنوی قرآن بر سر گرفتن و برپایی مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت علی (ع) از ویژه‌ برنامه‌های شب‌های قدر در لرستان است.

قدرتی با اشاره به اعزام هزار و 200 مبلغ برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در لرستان، گفت: مراسم احیای خرم‌آباد در مصلای الغدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین۱۴۰۳ در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • رادیو همراه با شب زنده‌داران لیالی قدر
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • رادیو همراه با شب زنده داران لیالی قدر