Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان ، بازرسی رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات استان هرمزگان تشدید می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، نازنین شیبانی در جلسه بررسی وضعیت بیماری کرونا در دستگاه‌های اجرایی  استان هرمزگان که به دستور استاندار هرمزگان و با توجه به حساسیت کرونا در ادارات استان برگزار شد، عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا تدابیری را در جهت حفظ سرمایه های انسانی بیاندیشند و نسبت به رعایت نکات بهداشتی، و کنترل سلامت کارمندان اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر رعایت  پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در ادارات، افزود: تیم  های بازرسی جهت بررسی رعایت کردن پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی به تمامی شهرستان های استان اعزام و وضعیت آن دستگاه بررسی خواهد شد و اگر مبتلایان یک دستگاه اجرایی بالا باشد و پروتکل های بهداشتی در آن دستگاه رعایت نشود ، مدیر باید پاسخگو باشد.

شیبانی گفت: مسئولان تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند که مواد شوینده و ضدعفونی را به حد نیاز تهیه و در دسترس کارکنان و مجموعه خود قرار دهند.

وی افزود: روابط عمومی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید موضوع اطلاع‌رسانی موارد پیشگیرانه از کرونا ویروس را به صورت جدی دنبال کرده و راه‌های پیشگیری، و سایر اقدامات الزام‌آور بهداشت فردی و ارتباطات اداری را بین کارکنان اشاعه دهند.

وی اظهار داشت: مدیران با مرخصی هر یک از کارکنان دستگاه‌های اجرایی که علایم بیماری چون تب، آب‌ریزش بینی، سرفه و عطسه و مشکل تنفسی دارند موافقت و کارکنان مشکوک از حضور در محیط کاری بپرهیزند و تا بهبودی کامل به ادارات مراجعه نکنند.

شیبانی با تاکید بر راه اندازی میز خدمت فعال در ادارات استان خاطرنشان کرد: با توجه به توصیه‌های اکید  بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری کرونا و به منظور صیانت از سلامت جامعه میز خدمت الکترونیکی راه اندازی و متقاضیان دستگاه های اجرایی باید بصورت غیرحضوری درخواست های خود را ارائه و پیگیری نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: کمیته پیشگیری در دستگاه های اجرایی ایجاد و گزارشات در این جلسه تا بهبود وضعیت کرونا و رسیدن ادارات به شرایط مطلوب بررسی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پروتکل بهداشتی پروتکل های بهداشتی دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحد‌های عرضه فرآورد‌های دامی از بیش از ۸۰۰ واحد عرضه و خودروی حمل فرآورده‌های خامی دامی بازرسی شد که در این نظارت‌ها ۶ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم محصولات غیرقابل مصرف انسانی ضبط، معدوم و یک واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان، با شماره سراسری ۱۵۱۲ سازمان دامپزشکی کشور تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد