Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در این بیانیه که رونوشت آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است که امام خمینی (ره) بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر  را در برابر خونریزترین و سرکوبگرترین دیکتاتوری خاورمیانه بنا گذاشت که مورد حمایت آمریکا و انگلیس و اسرائیل و کشورهای غربی بود. 

این جنبش افزود که امام خمینی (ره) این انقلاب را به طور همزمان علیه استکبار جهانی و استکبار داخلی شاهنشاهی آغاز کرد و شیطان بزرگ و استکبار جهانی با دست پرورده خود اسرائیل با نظام دیکتاتوری شاه، دست در دست هم بودند و انقلاب امام خمینی (ره) در ۱۵ خرداد ۱۹۶۳ علیه استبداد داخلی و خارجی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در ادامه تصریح کرد که این جنبش که در آن مبارزان شگفت انگیزترین تصاویر مبارزه و جهاد را به نمایش می گذارند و و مردان و جوانان آن باشکوه ترین تصاویر استقامت و مبارزه در برابر استبداد رژیم آل خلیفه را ارایه می کنند، نماد جهاد و مقاومت در برابر استبداد و جهاد علیه استکبار جهانی با الهام از درس ها و تجارب انقلاب اسلامی در ایران و رهبری شجاعانه امام خمینی (ره) است که برای این مبارزات استراتژی و اصول و ارزش های محکمی را بنا نهاده است.

طبق این بیانیه، انقلاب ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره)، انقلاب ارزش ها و اصول الهی در برابر بی عدالتی ، استکبار و ظلم و نه یک جنگ روانی یا یک موضوع  سیاسی بین مخالفان و احزاب با هدف دستیابی به قدرت و حرکت با روش های استبدادی و دیکتاتوری بود بلکه ظهور امام راحل و مأموریت انقلابی وی، الهی و مبتنی بر اهداف ارزشمندی بود که اولویت آن ریشه کن کردن فساد و استبداد شاهنشاهی، خشکاندن ریشه رفتارهای جاهلی استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکا بود.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که امروز، در حالی که ما با استکبار جهانی، آمریکا و کشورهای استعمارگر غربی، به همراه غده سرطانی که اسرائیل نماد آن است، روبرو هستیم، از  توده های ملت اسلامی می خواهیم که در برابر رژیم های دیکتاتوری که توسط استکبار جهانی کاشته شده مقاومت و مبارزه کنند و وسیله ای برای مقابله با ظلم و آزار و اذیت باشند.
این جنبش در بیانیه خود تاکید می کند که یکی از مهمترین درس هایی که می توان از انقلاب اسلامی ایران الهام گرفت  این است که مقاومت در برابر استکبار باید از یک اراده و خواسته برای ریشه کن کردن فساد، نظام های طاغوتی فاسد و وابسته و سرکرده و از بین بردن ابزارهای آنها آغاز شود که از آن برای سلطه و سرکوب ملت ها بهره می گیرند.

جنبش حامیان جوانان انقلاب ۱۴ فوریه با گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد و تسلیت به مردم ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی که ایشان را جانشین به حق امام (ره) دانست اعلام کرد که انقلاب اسلامی با رهبری ایشان دستاوردهای بزرگی را رقم زده است.

در ادامه بیانیه مزبور آمده است ، انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه ای در سی و یکمین سالگرد درگذشت بنیانگذار این انقلاب شاهد دستاوردهای بزرگی است که مهمترین آنها ابتکار مقاومت ، فرهنگ غرور ، عزت و اعتماد به نفس و استقلال است . ایشان توانسته اند با وجود محاصره ناعادلانه ایالات متحده ، دولت قدرتمندی را بسازد که در اکثر زمینه ها به خودکفایی و به صف قدرت های بزرگ برسد. 
امام خامنه ای همچنین رویکرد امام خمینی (ره) را در دفاع از موضوعاتی همانند مستضعفان و حمایت از نهضت های آزادیخواه و مقاومت، به ویژه مسئله فلسطین و مسئله آزادسازی القدس الشریف ادامه داده و هنوز هم بر لزوم ریشه کنی ریشه های رژیم صهیونیستی از نهر تا بحر تاکید دارند.

کشورهای جهان شاهد زهد و تقوی و خرد و رهبری شایسته ایشان در تداوم راه انقلاب را شاهد بودند و ثمره کار این انقلاب تربیت فرماندهان بزرگی همانند سردار شهید  حاج قاسم سلیمانی ، شهید همدانی و شهید حاج حمید تقوی و دیگر فرمانده هان شایسته بود. دستاورد انقلاب و مردم ایران همچنین  پیشرفت های علمی، صنعتی، فرهنگی و سیاسی، توسعه فنی و تکنولوژیکی در زمینه های مختلف علمی به ویژه در ساخت موشک و پیشرفت ها در زمینه هوا فضا و توانایی روزافزون در ارسال ماهواره ها به فضا است.
جنبش انقلاب انصار جوانان در ۱۴ فوریه، توده های ملت اسلامی، نخبگان و جنبش های مقاومت انقلابی را فرا خواند تا از رویکرد امام راحل مبتنی بر فرهنگ غرور و عزت و مقابله با استکبار و قوای طاغوت و سلطه گر و تلاش برای آزادسازی سرزمین ها و کشورهای خود از اشغال و سلطه و استثمار درس بگیرند.

این جنبش در پایان بیانیه خود اعلام کرد که مکتب امام خمینی (ره) که مبتنی بر مبارزه با استکبار جهانی و دیکتاتوری ها و نظام های ارتجاعی و ریشه کن کردن ارزش های آن است، تجزیه پذیر نیست و مقاومت در برابر ستمگر و انقلاب در برابر او یک اصل و یک ارزش عالی است که انسان های صادق نمی توانند بر اساس آن با اشغالگر ان و غاصبان زمین و قدرت چانه بزنند.

برچسب‌ها بحرین انقلاب اسلامی ایران اسرائیل ایالات متحده آمریکا خاورمیانه فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین انقلاب اسلامی ایران اسرائیل ایالات متحده آمریکا خاورمیانه فلسطین بحرین انقلاب اسلامی ایران اسرائیل ایالات متحده آمریکا خاورمیانه فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم

امام خمینی (ره) برای ناکام ماندن توطئه دشمن و جلوگیری از انحلال ارتش جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ دستور دادند که در این روز همه یگان‌های ارتش با تمام تجهیزات شان در مقابل مردم و در شهر‌های مختلف رژه بروند.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت
  • وعده صادق به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)