Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،علیرضا قوجاری معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری نخستین همایش مجازی خوشنویسی گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام خمینی (ره) و حمایت از آثار هنرمندان خوشنویس از اهداف برگزاری این همایش مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: هر هنرمند شرکت کننده باید یک بیت یا یک مصرع از غزلیات امام خمینی (ره) را انتخاب و حین خوشنویسی حداکثر پنج دقیقه از اجرای خود را ضبط و به واتس‌آپ شماره ۰۹۳۸۲۶۸۲۵۰۲ ارسال کند.

قوجاری بیان کرد: قالب انتخابی برای خوشنویسی در این همایش آزاد بوده و هنگام ارسال آثار، نام هنرمند و شهرستان محل سکونت باید درج شود.

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: همچنین آثار ارسالی در فضای مجازی به نام خود هنرمند منتشر خواهد شد و در هنگام اجرا و ضبط، موسیقی حزن انگیز به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره) امتیاز خواهد داشت.

انتهای پیام/ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خوش نویسی آثار خوشنویسی ارتحال امام خمینی وزارت ارشاد آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  همایش یک روزه دانش‌افزایی اصول اولیه حیات بخشی ویژه منجیان غریق آذربایجان‌غربی   با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، دبیر هیأت غریق نجات آذربایجان‌غربی، مدرس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور و مدیر استخر شهرداری ارومیه در سالن آمفی تئاتر شهید سردار سلیمانی شهرداری برگزار شد.

در این همایش مطالب ویژه در خصوص اصول اولیه حیات بخشی برای آقایان و بانوان با تدریس جناب آقای دکتر لشکری مدرس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در روز جمعه با ارائه گواهینامه برگزار شد.

طی برگزاری این همایش دبیر هیئت غریق نجات آذربایجان غربی، استخر شهرداری ارومیه را به عنوان یکی از قانونمندترین در میان سایر استخرهای استان معرفی کرد و همچنین رعایت اصول بهداشتی را یکی دیگر از ویژگی‌های این استخر شمرد.

در پایان این همایش از محمد نقی پور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به واسطه عملکرد استخر شهرداری در بین استخرهای استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان