Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:15:27 GMT

پردیس سینمایی بهمن شهرکرد پنج سالنه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۲۹۶۴

پردیس سینمایی بهمن شهرکرد پنج سالنه می‌شود

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد که قبل از این با ۴ سالن در حال ساخت بود به همت موسسه بهمن سبز و حمایت حوزه هنری به یک سالن چهار فصل روباز مجهز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مهدی حسن‌زاده عنوان کرد: پروژه احداث نخستین پردیس سینمایی حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری هم اکنون مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و به زودی آماده بهره‌برداری در سال جدید سینمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با برخورداری از ۴ سالن سینمایی هر کدام به ظرفیت‌های ۲۳۴، ۶۹، ۶۹ و ۶۲ صندلی و  یک سالن روباز چهارفصل، پیش از این یک سینمای تک سالنه با قدمت بیش از ۵۰ سال بود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: توسعه و بازسازی این سینما از آذرماه سال گذشته در قالب طرح توسعه سینماهای سراسر کشور، توسط موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری آغاز شد و بودجه کل این پروژه به صورت ملی است.

حسن‌زاده گفت: اضافه شدن ۳ سالن جدید به این مجموعه، احداث یک سالن روباز چهارفصل، بازسازی کامل نمای بیرونی، دکوراسیون داخلی و لابی خروجی سینما، طراحی یک سالن ویژه کودک، بروزرسانی تجهیزات فنی و نمایشی، تعویض کامل صندلی‌های فرسوده و تجهیز آن به امکانات روز و احداث کافی شاپ و فودکورت نیز از دیگر بخش‌های این طرح است.

گفتنی است، پردیس سینمایی بهمن شهرکرد یکی از دو سینمای استان چهارمحال و بختیاری است که با توسعه آن، مخاطبان این استان می‌توانند با وجود چندین سالن مجزا، فیلم‌های دلخواه خود را انتخاب و تماشا کند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا ابتدای تابستان این سینما آماده افتتاح خواهد بود.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد حوزه هنری پردیس سینمایی بهمن شهرکرد چهارمحال و بختیاری حوزه هنری یک سالن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای دو درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری تا اواخر هفته در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری