Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@06:45:40 GMT

سارقین مسلح طلافروشی قم دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۰۹۶

سارقین مسلح طلافروشی قم دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن غریب صبح سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به وقوع سرقت مسلحانه ای که چندی پیش از یک طلا فروشی در ۲۰ متری شهید بهشتی قم اشاره و اظهار کرد: این پرونده برحسب دستور ویژه رئیس کل دادگستری استان قم مبنی بر رسیدگی سریع به صورت ویژه در دستور کار دادستانی و کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به استفاده از سلاح جنگی کلاشینکف در این سرقت و اقدام سارقین مسلح به تیراندازی هوایی و ایجاد رعب وحشت در بین مردم و همچنین سرقت سلاح کلت کمری احدی از ضابطین با تهدید مسلحانه، متهمین به اتهام محاربه و افساد فی الارض و سرقت مسلحانه تحت تعقیب قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب قم اضافه کرد: پیرو صدور دستورات قضائی و پیگیری و رصد شبانه روزی مأمورین شجاع و مقتدر پلیس آگاهی قم، ردپای سارقین با اقدامات فنی و اطلاعاتی در بخش نوبران شهرستان ساوه استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: با صدور نیابت قضائی و ضمن هماهنگی با مراجع قضائی استان مذکور و اعزام کارآگاهان پلیس آگاهی قم، طی عملیاتی غافلگیرانه، تعداد ۶ نفر از متهمین پرونده مذکور دستگیر و اسلحه کلاشینکف استفاده شده در سرقت به همراه کلت کمری سرقت شده و یک قبضه کلت کمری دیگر به همراه تعدادی فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

حجت الاسلام غریب با بیان اینکه سارقین ضمن اقرار به سرقت مسلحانه مذکور و اعتراف به ربودن مقداری طلا از طلافروشی مذکور به سرقت‌های دیگری مانند سرقت آبان ماه سال گذشته در خیابان ۱۴ متری امام حسین (ع) قم و همچنین دو فقره سرقت مسلحانه از بانک‌های صادرات شهرستان ساوه نیز اقرار کردند که با دستور قضائی بازسازی صحنه جرم نیز صورت گرفت.

وی با تأکید بر اینکه دادستانی قم برخورد قاطع با اراذل و اوباش و سارقین مسلّح و اشرار را در دستور کار خود دارد، گفت: دادسرای عمومی و انقلاب قم با قاطعیت رسیدگی به این پرونده را در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان در شعبه ویژه بازپرسی در دستور کار دارد و این سارقان مسلح به سزای اعمال خود خواهند رسید.

کد خبر 4939995

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستانی قم قم حسن غریب دستگیری سارق ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند ایلام نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس مشهد سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت