Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@12:26:37 GMT

وعده جدید برای پایان بی‌آبی شهرآباد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۱۲۲

وعده جدید برای پایان بی‌آبی شهرآباد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری مشهد در مصاحبه‌ای از اتمام پروژه اتصال شهرآباد به آب شرب تا پایان سال ۹۸ خبر داده بود، اما دو ماه و اندی از آغاز سال جدید و پنج ماه از قول فرمانداری برای تامین آب شرب سالم این روستا می‌گذرد و هیچ اتفاق مثبتی در این زمینه رخ نداده است، در این راستا با رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت‌وگویی انجام دادیم که به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین اسماعیلیان درخصوص جزئیات پروژه تامین آب شرب شهرآباد، خراسان رضوی بیان کرد: پروژه شهرآباد شامل اجرای حدود دو کیلومتر خط انتقال، مخزن ذخیره، حفر یک حلقه چاه و تجهیز و برق‌رسانی یک حلقه چاه، در دستور کار بوده است که متاسفانه به دلیل مسائل مالی به نتیجه نرسیده و چیزی که از این پروژه باقی مانده تقریبا نیم کیلومتر خط انتقال و تجهیز و برق‌رسانی چاه است.

وی بیان کرد: تلاش داریم که بتوانیم مجوزات اداره راه و شهرداری را بگیریم و برق اضطراری ایجاد کنیم که در این صورت می‌توانیم این پروژه را در صورتی که مشکل اجرایی پیش نیاید طی دو تا سه هفته به بهره‌داری برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با تشریح این‌که تکمیل این پروژه زمان‌بر است، ولی اگر آب به روستا برسد قابل انجام است، عنوان کرد: البته انجام آن مشروط به این است که مجوز ۵۰۰ متر لوله‌کشی را که ظاهراً در نقطه حساسی وجود دارد را بگیریم.

اسماعیلیان گفت: با فرماندار صحبت کردیم که هماهنگی‌ها را انجام دهد و پروژه به انجام برسد، ضمن اینکه آب شهرآباد به لحاظ کمیت مشکلی ندارد و به لحاظ کیفیت دچار مشکل است که با بهره‌برداری از چاه حل می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد: در تکمیل این موضوع، اتصال شبکه آب شهرآباد به شبکه آب شرب مشهد را داریم تا مکملی باشد که اگر برای انتقال آب مشکلی پیش آمد، آب شرب شهرآباد را تامین کنیم.

کد خبر 517326 برچسب‌ها آب استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب استان خراسان رضوی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر

ایسنا/زنجان شهردار ابهر از آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در این شهر خبر داد.

رضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به در نظر گرفتن پروژه‌های مختلف عمرانی برای سال‌جاری، عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی شهر ابهر براساس بودجه و برنامه‌ای که توسط شورای اسلامی و شهرداری تدوین شده انجام می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات ورودی شهر ابهر با خاک‌برداری پی ورودی این شهر، ادامه داد: برای این پروژه که انجام آن یکی از مطالبات شهروندان بود در فاز اول دو نیم میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهردار ابهر توضیح داد: همزمان با آغاز این پروژه، شروع پروژه‌هایی از قبیل جدول‌گذاری پیور و سایر پروژه‌های عمرانی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود.

حیدری با توضیح اینکه همه تلاش ما بر این است که پروژه‌های عمرانی در کمترین زمان، با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام شود، متذکر شد: این پروژه‌ها در جهت بهبود و آسایش شهروندان و حل مشکل ترافیکی شهر انجام می‌شود.

وی با توضیح اینکه بازگشایی معابر در داخل ابهر نیز آغاز شده است، تصریح کرد: امیدواریم حاصل این پروژه‌ها شهری آباد پرطروات و با نشاط برای مردم باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • افزایش ۳۰ و ۱۶ میلیون لیتری تولید بنزین و نفت‌گاز تا پایان ۱۴۰۵
  • تملکات پروژه قبرستان قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان