Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:56:57 GMT

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شیروان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۱۴۱

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شیروان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ  مسعود وحیدی  گفت : در راستای افزایش امنیت عمومی و مبارزه با معتادان متجاهر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط کارکنان این فرماندهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران بعد از انجام اقدامات قانونی و قضائی نسبت به اجرای طرح اقدام کردند  تصریح کرد: با اجرای این طرح ماموران ۱۵ معتاد پرخطر را از معابر سطح شهر جمع آوری و ۲ نفر سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه در این رابطه همچنین ۳۱ قلم اموال مسروقه نیز کشف شد، افزود: توقیف ۴ دستگاه موتور سیکلت فاقد مدارک و انتقال به پارکینگ از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بوده است.

او  با بیان اینکه در همین رابطه ۸۴ گرم انواع مواد مخدر هم کشف شد  خاطرنشان کرد : مواد مخدر بلایی خانمانسوز است و از شهروندان خواست هر گونه فعالیت مشکوکی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

او در پایان مهمترین هدف اجرای این گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتندی مردم عنوان و ضمن قدردانی از همراهی شهروندان بر تقویت این همکاری‌ها تاکیدکرد و گفت : اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با قدرت و قوت و به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان شمالی معتادان متجاهر اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی فضای سبز خیابان تالار تامین شد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: پایه‌های روشنایی در فضای سبز خیابان تالار با هدف تأمین امنیت و آسایش شهروندان و تسهیل در عبور و مرور آن‌ها ایجاد شده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از کلیدی‌ترین تجهیزات مبلمان شهری که جلوه بصری سیمای شهر را افزایش می‌دهد و سهم قابل توجهی در تأمین زیبایی، امنیت، آسایش و ایجاد جوی نشاط‌آور برای شهروندان دارد، ارتقای روشنایی پارک‌ها است.

وی افزود: ایجاد نورپردازی مناسب در شب نقش بسزایی در جذابیت بصری، افزایش امنیت، فعالیت‌های شبانه در پارک‌ها دارد، همچنین این نورپردازی‌ها پارک‌ها را به محلی برای ارتباط اجتماعی عموم مردم تبدیل می‌کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پارک‌ها جایگاه ویژه‌ای در زندگی شهری دارند، تصریح کرد: ایجاد پایه‌های روشنایی در این اماکن به شهروندان این امکان را می‌دهد تا علاوه‌بر لذت از طبیعت، تعاملات اجتماعی خود را نیز افزایش دهند، همچنین ورزش و استراحت را در این اماکن در پیش بگیرند.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه شهرداری ۱۴ پایه روشنایی به همراه چراغ ال ای دی ۳۵ وات کم‌مصرف در فضای سبز خیابان تالار نصب کرده است، بیان کرد: پایه‌های روشنایی در فضای سبز خیابان تالار با هدف تأمین امنیت و آسایش شهروندان و تسهیل در عبور و مرور آن‌ها نصب شده است.

وی گفت: ارتقای کیفیت در تأمین روشنایی این فضای سبز که به همت معاونت خدمات شهری این منطقه انجام شده است با ایجاد پایه‌های روشنایی سه متری، کابل‌کشی، سیم‌کشی، احداث چاه ارت، نصب فونداسیون، نصب تابلو برق و چراغ‌های ال ای دی ۳۵ و ات کم‌مصرف با اعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد ریال در فضای سبز خیابان تالار انجام شده است.

کد خبر 746461

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • روشنایی فضای سبز خیابان تالار تامین شد
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت مزاحم در شیروان