Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی کانوئینگ برنامه خود برای رقابت‌های سال ۲۰۲۱ (قبل و بعد از المپیک و پارالمپیک توکیو) را منتشر کرد.

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان بسیاری از رقابت‌های ورزشی لغو شد و فدراسیون جهانی کانوئینگ برهمین اساس تغییراتی در تقویم خود به وجود آورد و زمان جدید رقابت‌های مختلف خود را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس زمان برگزاری رقابت‌های پیش رو برای ورزشکاران ایرانی به شرح زیر است:

۱۳ تا ۱۸ آوریل ۲۰۲۱- مسابقات جهانی کانوپولو - رم ایتالیا

۱۲ تا ۱۶ می ۲۰۲۱ - مسابقات کاپ جهانی آبهای آرام و انتخابی پارالمپیک توکیو - سگد مجارستان

۲۰ تا ۲۳ می ۲۰۲۱ - مسابقات کاپ جهانی آبهای آرام و آخرین انتخابی المپیک توکیو - بارنائول روسیه

همچنین طبق تصمیم اولیه کنفدراسیون کانوئینگ آسیا و در صورت مهیا بودن شرایط قرار است مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آب‌های آرام، قهرمانی پاراکانو آسیا و قهرمانی اسلالوم آسیا و انتخابی المپیک نیز ژانویه یا فوریه ۲۰۲۱ برگزار شود.

تمامی این مسابقات قبل از المپیک و پارالمپیک توکیو است و برنامه فدراسیون جهانی برای بعد از این ۲ رویداد نیز مشخص شده است که در اصلی‌ترین تورنمنت ورزشکاران برای حضور در مسابقات جهانی راهی دانمارک می‌شوند./ ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان 60 و 67 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن 82 کیلوگرم به جهت حضور در رقابت های اوزان غیر المپیکی در وزن 82 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

60 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می شوند.

67 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می شوند.

82 کیلوگرم: 1- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال های اخیر در وزن 77 کیلوگرم و 2- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن 82 کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت های جام تختی به رقابت های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی