Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@22:03:18 GMT

تایید اعتبارنامه نمایندگان جهرم، تبریز و زاهدان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۱۷۹

تایید اعتبارنامه نمایندگان جهرم، تبریز و زاهدان

عضو هیئت رییسه مجلس اعتبارنامه نمایندگان تبریز، جهرم و زاهدان که در شعب به تایید رسیده بود را در جلسه امروز قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، احمد امیرآبادی فراهانی در ادامه جلسه علنی امروز سه شنبه 13 خرداد گفت: سه نفر از نمایندگان اسامی شان در روز یکشنبه که گزارش شعب برای تایید اعتبارنامه ها قرائت می شد، قرائت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبارنامه محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، محمدرضا رضایی کوچی نماینده جهرم و فدا حسین مالکی نماینده زاهدان اعتبارنامه شان به تایید شعب رسیده است.

 

محمد باقر قالیباف اعلام کرد اعتبارنامه این افراد تصویب شد./

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع یکجانبه نمایندگان ژاپن، فرانسه و انگلیس از تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نشست اضطراری شورای امنیت درباره حمله ایران به رژیم صهیونیستی برگزار شد.

نماینده کشورهای مختلف در این نشست به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و از جمله نماینده ژاپن در سازمان ملل گفت: ما نگران پیامدهای حمله ایران به اسرائیل هستیم زیرا همه را در معرض خطر قرار می‌دهد.

نماینده ژاپن در سازمان ملل همچنین افزود که از همه طرف‌ها می‌خواهیم تشدید تنش را محکوم کنند و حداکثر خویشتن‌داری را به کار گیرند.

نماینده فرانسه در سازمان ملل نیز گفت: پاریس حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل را محکوم می‌کند. این حمله منطقه را در معرض بی ثباتی بیشتر قرار می‌دهد و صلح و امنیت را به خطر می‌اندازد. ایران با این حمله بی سابقه قوانین سازمان ملل را زیر پا گذاشت.

نماینده فرانسه در سازمان ملل افزود که ما خواستار حفظ امنیت اسرائیل و شرکایمان در منطقه هستیم.

نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد نیز در نشست فوق العاده سازمان ملل گفت که حمله بی‌ملاحظه ایران به اسرائیل را که جان هزاران نفر را تهدید کرد محکوم می‌کنیم. مقیاس و ماهیت حمله ایران به اسرائیل خطر بسیار بزرگی برای امنیت خاورمیانه بود. ایران یک نقش بی‌ثبات ساز در منطقه دارد و از گروه‌های نظامی منطقه حمایت می‌کند. حمله اخیر نشان داد که ایران نیت آشوب در منطقه را دارد.

در این نشست، نماینده الجزایر در سازمان ملل تاکید کرد که خاورمیانه از شرایط حساسی می‌گذرد که همه را ملزم به تسلیم شدن در برابر قوانین بین المللی می‌کند.

به گفته نماینده الجزیره، اقدام اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران خودسرانه بود و اسرائیل کاری کرد که اوضاع منطقه به اینجا برسد. ما نسبت به سیاست دوگانه (آمریکا) هشدار می‌دهیم، چون سیاست‌ها باید برای همه یکسان باشد و نمی‌شود اول به خاک یک کشور حمله شود و با آرامش برخورد کنیم و وقتی پاسخ دادند نوع دیگر رفتار کنیم.

نماینده الجزایر در سازمان ملل افزود که ما بر سر دوراهی هستیم، یا قوانین بین‌المللی را رعایت می‌کنیم یا وارد هرج و مرج شویم؟

نماینده الجزیره به تحولات غزه نیز اشاره کرد و گفت که هرگونه حمله به رفح کاملاً غیرقابل قبول است و باید از آن اجتناب کرد، چون صلح و امنیت با توانمند ساختن مردم فلسطین در استفاده از حقوق خود به دست می‌آید.

در این نشست همچنین علاوه بر الجزایر، معاون فرستاده آمریکا نیز اعلام کرد که وظیفه شورای امنیت است که اقدامات ایران را بی پاسخ نگذارد.

معاون نماینده آمریکا افزود که واشنگتن با مشورت با کشورهای عضو، اقدامات بیشتری را برای پاسخگو کردن ایران در سازمان ملل انجام خواهد داد، هرچند آمریکا به دنبال تشدید تنش نیست و اقدامات ما کاملاً جنبه دفاعی دارد.

نماینده آمریکا همچنین در نشست اضطراری شورای امنیت افزود: ایران از تعهدات بین المللی خود شانه خالی می‌کند و با تسلیح نیروهای نیابتی باعث ناامنی منطقه می‌شود. ایران پهپادهایی را در اختیار روسیه قرار داده است که ناقض قوانین بین المللی است.

حمله ایران به رژیم صهیونیستی باعث خشم زیاد آمریکایی‌ها شده است و شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این ارتباط بیان کرد: باید اذعان کرد که بازدارندگی ایالات متحده آمریکا در نتیجه حمله اخیر ایران علیه اسرائیل ضربه مهلکی خورد.

گفتنی است ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حمله‌های ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده‌ای را علیه اهدافی معین در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. سپاه پاسداران در این عملیات ده‌ها پهپاد و موشک را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

کد خبر 6078379

دیگر خبرها

  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • ادامه واکنش نمایندگان مجلس به عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل دست از پا خطا نکند!
  • دفاع یکجانبه نمایندگان ژاپن، فرانسه و انگلیس از تل آویو
  • بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد
  • نمایندگان مجلس: هنوز ⁧ایران⁩ را نشناخته‌اید، این تنها یک سیلی بود
  • نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»