Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سنقر در مجلس تاکید کرد: حضور نفتکش‌های ایرانی در سواحل ونزوئلا بیانگر قدرت ایران اسلامی است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد حسینی کیا با اشاره به رفتار‌های مداخله جویانه مقامات آمریکایی در خصوص حضور نفتکش‌های ایرانی در سواحل ونزوئلا گفت: با گذشت ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و شکست بلوک شرق وغرب در جنگ تحمیلی، مردم ایران به بالاترین قدرت وصلابت رسیده و یاوه گویی مقامات آمریکایی خللی در اراده ملت ایران وارد نخواهد کرد، بلکه آن‌ها مصرانه در راستای اهداف انقلاب به جلو حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۴۰ سال تحریم ملت ایران، تنها به ایالات متحده و کشور‌های حامی استکبار جهانی لطمه وارد کرد، زیرا شعار ملت ایران، ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی‌ها و زورگویی هاست، ملت ایران نشان داد که زیر بار حرف‌های بی منطق و قلدرمآبانه نمی‌رود، بلکه با جان خود از دستاورد‌های انقلاب حفاظت می‌کند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: حضور ایران در تمامی عرصه‌های جهانی، باعث خشمگین شدن مقامات ایالات متحده و کشور‌های حامی استکبار جهانی شده است؛ بنابراین آن‌ها از تمام توان خود برای جلوگیری از نفوذ و پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری کرده و با استفاده از ابزار‌های غیرقانونی به دنبال صدمه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: حضور نفتکش‌های ایرانی در سواحل کشور ونزوئلا چنان ضربه‌ای بر هیمنه استکبار جهانی وارد کرده که مقامات آمریکایی را دچار استیصال کرده و از این قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی دچار شگفتی شده اند. در حالیکه ایران اسلامی با عزت و قدرت از کیان خود حفاظت کرده و با رعایت اصول بین المللی فعالیت‌های تجاری واقتصادی خود را انجام می‌دهد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه وظیفه دارد که با استفاده از ظرفیت‌های دیپلماسی عمومی و بین المللی، پاسخ محکمی به یاوه سرایی‌های مقامات آمریکایی داده و در مجامع بین المللی از اقدامات سازنده ایران در جهت صلح جهانی دفاع کند. منبع: خانه ملت

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نفتکش ایرانی صادرات نفت ونزوئلا نفتکش های ایرانی در سواحل مقامات آمریکایی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم

تیم ملی فوتسال با پیروزی برابر کویت در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد تا در این مرحله حریف قرقیزستان شود.

به گزارش مشرق، تیم‌ ملی فوتسال کشورمان در سومین و آخرین دیدار در مرحله گروهی جام ملت‌ها آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف کویت رفت و به برتری ۴ بر صفر رسید.

ایران و کویت که در گروه D قرار گرفته‌اند، در حالی برابر هم به میدان رفتند که تیم کشورمان با توجه به کسب دو برد برابر افغانستان و بحرین، صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده بود و برای صعود به عنوان تیم نخست تنها به یک امتیاز احتیاج داشت. کویت هم با توجه به تساوی برابر افغانستان و پیروزی برابر بحرین، برای صعود به عنوان تیم دوم تلاش می‌کرد.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد تیم کشورمان برابر کویتی‌ها کار سختی پیش‌رو نداشت و با وجود مقاومت اولیه بازیکنان این تیم، در دقیقه ۸ علی اکرمی قفل دروازه کویت را باز کرد تا تیم کشورمان یک بر صفر پیش باشد. در ادامه سالار آقاپور در دقیقه ۱۷، سعید احمد عباسی در دقایق ۲۰ و ۳۳، سه گل دیگر را برای ایران مقابل کویت به ثمر رساندند.

در نهایت تیم ملی فوتسال کشورمان توانست با نتیجه ۴ بر صفر، کویت را شکست دهد و با کسب سومین برد متوالی به عنوان تیم اول گروه D، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. تیم کشورمان در مرحله یک‌چهارم، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با تیم قرقیزستان بازی خواهد کرد.

در دیگر دیدار این گروه افغانستان هم توانست با نتیجه ۳ بر ۲ بحرین را شکست دهد و با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار بگیرد و راهی مرحله یک‌چهارم شود.

ترکیب اولیه ایران:

سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب اولیه کویت:

فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل

سرمربی: دیوید مارین اورتگا

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی