Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@03:43:45 GMT

جدی‌ترین گزینه برای میزبانی متمرکز از لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۲۴۴

جدی‌ترین گزینه برای میزبانی متمرکز از لیگ قهرمانان

روزنامه الوطن قطر در گزارشی از از سرنوشت لیگ قهرمانان اعلام کرد که AFC ترجیح می‌دهد مسابقات غرب آسیا به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار شود.

به گزارش مشرق، روزنامه الوطن خبر گزارش داد؛ با وجود برخی مخالفت‌های صورت گرفته همچنان سناریوی برگزاری بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز و با احتمال میزبانی قطر مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این روزنامه در جلسه روز چهارشنبه کنفدراسیون فوتبال آسیا با نمایندگان فدراسیون‌های عضو مذاکرات در خصوص برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا انجام خواهد شد. انتظار می‌رود در این نشست AFC پیشنهاد تکمیل مسابقات به صورت متمرکز را مجدداً مطرح کند، در حالی که این سناریو پیش از این مطرح شده و پاسخی در این خصوص دریافت نشد.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از محتمل‌ترین گزینه AFC برای لیگ قهرمانان

با توجه به عدم پایان یافتن بحران کرونا امکان ادامه بازی‌ها به صورت رفت و برگشت وجود ندارد و به همین دلیل ممکن است پیشنهاد قبلی این بار مورد موافقت اعضا قرار بگیرد تا یک کشور به عنوان میزبان مسابقات متمرکز انتخاب شود. همچنین بازی‌های مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی به صورت تک حذفی بدون برگزاری بازی رفت و برگشت انجام شود.

یک منبع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا به الوطن گفت: زمان اولیه اعلامی از سوی AFC اواخر ماه آگوست میلادی است هرچند در این نشست درباره ابعاد مختلف برگزاری مسابقات گفت‌وگو خواهد شد. کنفدراسیون به دنبال برگزاری مسابقات در بالاترین سطح ممکن است و باید تصمیم گیری در خصوص وضعیت برگزاری ادامه بازی‌ها در منطقه غرب انجام شود که همین مسئله در خصوص منطقه شرق نیز اتفاق خواهد افتاد.

به نوشته الوطن این منبع آگاه تأکید کرد که AFC مایل است مسابقات گروه‌ها به صورت متمرکز در قطر برگزار شود، چرا که با وجود استادیوم‌های کولردار امکان موفقیت در برگزاری این بازی‌ها بیشتر خواهد شد. مسابقات در تابستان انجام می‌شود و کشورهای دیگر امکانات برگزاری بازی در ورزشگاه‌های کولردار را ندارند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت متمرکز لیگ قهرمانان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال

هواداران الهلال به دنبال عدم صعود این به فینال لیگ قهرمانان آسیا با وجود داشتن ستاره‌های مشهور به شدت از سرمربی پرتغالی انتقاد کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم پرستاره الهلال عربستان شب گذشته با وجود کسب پیروزی 2 بر یک برابر العین امارات در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از رسیدن به فینال به دلیل شکست 4 بر 2 در بازی رفت بازماند.

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

بر اساس گزارس اسپورت عربستان؛ هواداران الهلال از غرور ویرانگر و سردرگرمی تاکتیکی ژرژ ژسوس، سرمربی این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت برابر العین به شدت انتقاد کردند. آنها از مدیران الهلال خواستند پیرامون این موضوع تحقیقات خود را آغاز کنند.

هواداران الهلال معتقدند ژسوس در دو بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شیوه‌ای بد تیمش را روانه میدان کرده و هیچ تدبیر تاکتیکی نداشته است. ژسوس همچنین متهم به عدم استفاده درست از بازیکنان خارجی الهلال شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان