Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:20:59 GMT

مجوز تاسیس شعبه ۶ حزب در استان بوشهر صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۴۳۴

مجوز تاسیس شعبه ۶ حزب در استان بوشهر صادر شد

روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه‌شنبه به نقل از خسرو دهقانی افزود: این شعبه‌های احزاب ملی شامل کانون تربیت اسلامی، انجمن اسلامی معلمان ایران، جامعه جوانان متحد اسلامی، حزب وحدت و همکاری ملی، جامعه اسلامی فرهنگیان و حزب مردم سالاری است.

وی بیان کرد: در اجرای مفاد قانون و نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی تائید فرایند تاسیس شعبه‌های استانی احزاب با امضای استاندار نهایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری گفت: احزاب برای تاسیس دفاتر در شهرستان‌ها باید به فرمانداری‌ها مراجعه کنند و نیازی به طی کردن فرایند بررسی و تائید در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ندارند و جواز فعالیت در شهرستان پس از بررسی و تائید مدارک در فرمانداری از سوی فرمانداران صادر می‌شود.

مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر گفت: با عنایت به تصویب قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی مصوب چهار بهمن ماه۱۳۹۴، هم اکنون ۱۲ حزب ملی با گرایش‌های سیاسی مختلف پس از ارسال مدارک به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، فرایند تاسیس شعبه را در استان بوشهر کرده و پرونده‌های دیگری نیز در نوبت بررسی در این کمیسیون است.


 

برچسب‌ها استانداری بوشهر بوشهر خانه احزاب ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر خانه احزاب ایران استانداری بوشهر بوشهر خانه احزاب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی الماس‌مال کرمان صادر شد

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان کرد: پرونده کثیرالشاکی الماس مال شهر کرمان با عنوان اتهامی و ارتکاب بزه مشارکت در معرفی مال غیر به عوض مال خود در پروژه احداث چندین طبقه ساختمان و تعداد زیادی واحد با شکایت بیش از ۶۵ نفر شکات پرونده به شعبه بازپرسی کرمان ارجاع شد.  

وی افزود: با پایان تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، شعبه کیفری دو وارد رسیدگی شده و متهمان را از جنبه عمومی به ٣ سال حبس و جزای نقدی به میزان ٧٠ میلیارد ریال محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتاً با محکوم دیگر صادر شد.

این مقام عالی قضائی در استان کرمان با تأکید بر اینکه جبران خسارت و استیفای حقوق مالباختگان اولویت دستگاه قضائی استان است، ابراز داشت: شکات می‌توانند از جنبه خصوصی همانگونه که در دادنامه ذکر شده جهت مطالبه مال خود مبادرت به طرح دادخواست حقوقی کنند. همچنین مردم هوشیار باشند با اعتماد به وعده‌های واهی و ظاهر موجه و فریبنده متهمان، موجب تضییع اصل سرمایه مادی و ایجاد فشار روانی مضاعف بر خود و خانواده‌هایشان نشوند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عمر فتنه های اسرائیل رو به زوال
  • حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد 
  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی الماس‌مال کرمان صادر شد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه