Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@17:52:49 GMT

دستگیری شرور سابقه دار در عملیات ضربتی پلیس

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۴۷۴

دستگیری شرور سابقه دار در عملیات ضربتی پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران گفت: با تلاش پلیس عامل شرارت‌های سریالی در شهرستان "سیب و سوران" دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ غلامرضا توکلی، فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در گفتگو با خبرنگاربسیج در سیب و سوران گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر شرارت‌های سریالی فردی سابقه دار با ایجاد ناامنی در سطح شهرستان "سیب و سوران" موضوع را به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اشراف کامل اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضائی شب گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را پیش از هرگونه اقدام خطرناکی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح کلاش کشف کردند.

سرهنگ توکلی تصریح کرد: حمل سلاح گرم، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری‌های متعدد منجر به جرح با شهروندان، از جمله شرارت‌های این متهم است که در دستگاه‌های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اشاره به معرفی این شرور سابقه دار به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرورسابقه سیب و سوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از قتل و دستگیری قاتل یک مرد در شهرستان اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سعید یوسفی فعال اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلاننتری ۱۶ " سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً، زن و شوهر بودند، با یکدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 747561

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی