Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز سه شنبه در جمع برخی مسوولان محلی شهرستان با گرامی داشت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: بزرگداشت سالروز ارتحال معمار انقلاب ، فرصت بسیار مناسبی برای تبیین اندیشه ها ، تفکر و ابعاد شخصیتی آن حضرت برای ترویج فرهنگ اسلامی است که امروز در شرایط شیوع کرونا ، رسانه ها و فضای مجازی نقش مهم و اساسی و پر رنگی در این مورد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ابرکوه  تصریح کرد: حضرت امام (ره) به عنوان دین شناسی بی نظیر و رهبری مقتدر با بهره گیری از آموزه های قرآن و تعالیم حیات بخش اسلام، بزرگترین و بی نظیرترین انقلاب را در قرن بیستم به پیروزی رساند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری ابعاد شخصیتی امام راحل در روحیه مسلمانان دنیا ،افزود: تفکر و شخصیت ایشان امروز به عنوان الگوی نمونه در جهان به عنوان احیای گر اسلام ناب محمدی (ص) عالم‌گیر شده  است.

حسینی تاکید کرد: انقلاب ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در راستای راه و مرام امام امت به الگویی برای همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اندیشه امام (ره) رمز موفقیت نظام در عرصه های مختلف است، یادآور شد: انقلاب که با رهبری امام راحل و حضور گسترده ملت در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید، امروز به عنوان الگوی نمونه در کشورهای اسلامی مطرح است.

حسینی تصریح کرد: تفکر و اندیشه های امام(ره) در روحیه مسلمانان در مبارزه با ظلم و استکبار جهانی تاثیر گذاشته است .

امام خمینی رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران، در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ رحلت کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها ابرکوه امام خمینی(ره) رحلت امام خمینی (ره) پروندهٔ خبری سی و یکمین سالگرد هجرت آفتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابرکوه امام خمینی ره رحلت امام خمینی ره ابرکوه امام خمینی ره رحلت امام خمینی ره امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام بهادری در همایش استانی گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ امام که در سالن جلسات امام خامنه ای مصلی ارومیه برگزار شد، افزود:  در کنار تبلیغات رسانه ای برای معرفی دستاوردهای انقلاب ،عرصه عمل و خدمت فرصت بسیار خوبی برای معرفی تبلیغ دستاوردها و خدمت های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی ره ادبیات حکومت الله و حکومت طاغوت را وارد واژگان سیاسی کردند، تصریح کرد: یکی از فرازهای بسیار مهم در فرمان امام خمینی مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ این بود که مسئله  مسکن باید حل شود و در این حوزه تبعیض وجود نداشته باشد‌.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه مسئله مسکن یکی از وجوه تمایز حکومت الهی با حکومت طاغوت است، اظهار کرد: مسئله مسکن به یکی از معضلات در دوران پهلوی تبدیل شده بود و از آنجایی که حکومت الهی تبعیض را قبول ندارد از این رو هدف  امام خمینی از صدور فرمان ۱۰۰  رفع این تبعیض و داشتن یک خانه برای هر ایرانی بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما در موضع صدور انقلاب به غرب هستیم، یاد آور شد: ما مرزنشینان زبان گویای انقلاب اسلامی هستیم و اگر عمران و سازندگی به نحو احسنت در این مناطق اجرا شود خواهیم نتوانست بهترین وسیله برای تبلیغ نظام و انقلاب تبدیل شویم.

حجت الاسلام بهادری ادامه داد: خانه سازی و خدمت رسانی می‌تواند  بهترین وسیله تبلیغ  کشور به دنیا و کشورهایی باشد که دایه دار توسعه و پیشرفت هستند اما مردمشان در محرومیت زندگی می کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)
  • اکنون نوبت زینبیان است
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی(ع)
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • دیدار خاتمی و موسوی خوئینی ها با کروبی و کلید خوردن انشعاب /واکنش امام خمینی به تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟
  • ثبت مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان