Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت‌های آموزشی دو دانشکاه تهران و شهید بهشتی نحوه برگزای امتحانات را در این دو دانشگاه اعلام کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه نحوه برگزاری امتحان در دانشگاه‌های تهران و البرز مشخص شده است، گفت: سه مرکز دانشگاهی به عنوان محل برگزاری امتحان در شهرستان‌ها تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقای سعید حبیبا درخصوص مسائل مورد بحث در جلسه اخیر دبیران مناطق ده‌گانه و معاونان دانشجویی دانشگاه‌های منطقه یک، افزود: در این جلسه عمدتاً در خصوص روش برگزاری امتحانات و بازگشایی خوابگاه‌ها گفتگو و مقرر شد امتحانات کارشناسی اکثر دانشگاه‌های منطقه یک (دانشگاه‌های تهران و البرز)، در وهله نخست، مجازی برگزار شود.

وی ادامه داد: با این وجود اما، آن دسته از دانشجویان که در تهران و یا حتی مقیم شهرستان‌های اطراف و نزدیک به تهران اقامت داشته اند و نیازی به خوابگاه ندارند، می‌توانند طبق برنامه اعلام شده در دانشکده‌های مربوطه حضور پیدا کنند و امتحان بدهند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران افزود: همچنین آن دسته از دانشجویان که در شهر‌های مختلف کشور ساکن هستند، طی یکی دو هفته آینده، فرصت دارند که از طریق سامانه گلستان دانشگاه اعلام کنند که تمایل دارند در چه شهری امتحان بدهند، تا پس از هماهنگی‌های لازم، در همان شهر‌های محل سکونت شان و در یکی از مراکز دانشگاهی (پیام نور، علمی کاربردی، فرهنگیان و..) در امتحانات شرکت کنند.

آقای حبیبا ادامه داد: امتحانات تحصیلات تکمیلی بر این اساس است که اولویت نخست، آزمون به صورت حضوری است، ولی اگر امکان برگزاری امتحانات حضوری فراهم نباشد، در وهله دوم امتحانات، مجازی برگزار خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان به قطعیت عنوان داشت که ترم آینده به صورت حضوری برگزار می‌شود یا غیرحضوری، اظهار داشت: مشخصاً خروجی‌های این ترم، مسیر ما را در برگزاری ترم بعد روشن خواهد کرد.

آقای حبیبا گفت: در عین حال نحوه برگزاری کلاس‌های ترم آینده در وهله اول باز می‌گردد به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا. اگر این ستاد مصوبه‌ای مبنی بر برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی و یا بازگشایی کلاس‌ها داشته باشد، طبیعتاً ما حسب ابلاغ، عمل خواهیم کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: هرچند ترجیح ما بر این است که شرایط به گونه‌ای باشد تا کلاس‌ها، حضوری باشد، با این وجود، اما اگر وضعیت شیوع بیماری، حاد باشد و امکان برگزاری کلاس‌ها حضوری فراهم نشود، قطعاً مجازی برگزار خواهد شد؛ در این خصوص، ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

دانشگاه‌های البرز و دانشگاه‌های واقع در تهران از جمله دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه الزهرا، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه هنر، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی جزو دانشگاه‌های منطقه یک محسوب می‌شوند.

نحوه برگزاری امتحانات در دانشگاه شهید بهشتی
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هم جزئیات بازگشایی کلاس‌های آموزش حضوری از ۱۷ خردادماه در رشته‌ها و مقاطع مختلف دانشگاه را تشریح کرد و گفت: در همه مقاطع اولویت با دانشجویان ترم آخر و ماقبل آخر خواهد بود.

دکتر محمد مهدی صدوقی با بیان اینکه آموزش حضوری دانشگاه بنا بر ابلاغیه وزارت بهداشت از تاریخ ۱۷ خردادماه اجرایی می‌شود، اظهار کرد: به دنبال برگزاری جلسات متعدد، تصمیم بر آن شد که آموزش حضوری در دانشگاه به صورت تدریجی از ۱۷ خردادماه آغاز شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هفته اول و یا دوم پذیرای دانشجویان ترم آخر و ماقبل آخر در سطوح دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی خواهیم بود.

وی درباره دانشجویان دانشکده پزشکی توضیح داد: کارآموزانی که در بخش‌ها حضور دارند، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دانشکده پزشکی، برای اوایل تیرماه به بخش‌هایی خواهند رفت که ریسک ابتلا به کرونا در آن‌ها پایین و از امنیت بالایی برخوردار است. دانشجویان به بخش‌های عفونی و ریه که بیماران کرونایی در آنجا بستری هستند فرستاده نمی‌شوند و تنها در بخش‌هایی فعالیت می‌کنند که ایمن باشد. همچنین دانشجویان ترم آخر و ماقبل آخر پرستاری که خدمت در عرصه خواهند داشت نیز در بخش‌هایی حضور خواهند یافت که از نظر سرایت کرونا حداقل خطر را داشته باشند.

آموزش‌های مجازی تداوم می‌یابد

وی با تاکید بر اینکه عمده دانشجویان همچنان باید آموزش مجازی را ادامه دهند، گفت: دروسی که قابلیت ارایه مجازی دارند همچنان برقرار خواهد بود، به ویژه برای دانشجویان ترم‌های یک تا چهار که عمده دروس آن‌ها به صورت تئوری است.

درباره دروس عملی ترم‌های اول، تابستان تصمیم‌گیری می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: فعلا دروس عملی ترم‌های اول تا سوم بازگشایی نمی‌شوند و در مورد ارایه دروس عملی این دسته از دانشجویان طی ماه‌های آینده یعنی تیر و مردادماه تصمیم گیری خواهد شد. بر این اساس اگر شرایط مناسب بود دانشجویان در دانشگاه حاضر می‌شوند و اگر باز هم شرایط مناسب نبود برگزاری دروس عملی به ترم‌های آینده موکول می‌شود؛ بنابراین آموزش‌های تئوری به صورت مجازی ادامه خواهد داشت و آموزش‌های حضوری بیشتر برای دانشجویان ترم‌های آخر مقاطع مختلف که نزدیک به فارغ‌التحصیلی هستند و نیاز به گذراندن واحد‌های عملی دارند، از ۱۷ خرداد آغاز می‌شود.

توسعه اختیارات دانشکده‌ها جهت تصمیم گیری درباره وضعیت آموزشی

وی با بیان اینکه ممکن است وضعیت دانشکده‌ها با یکدیگر تفاوت داشته باشد، یادآور شد: اختیاراتی هم به روسا و معاونان آموزشی دانشکده‌ها داده شده تا در زمینه تصمیم گیری‌های مقطعی اختیار داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت دانشکده دندانپزشکی که ریسک خطر بالایی دارد، گفت: در رابطه با این دانشکده، هفته اول به آموزش اساتید، کارکنان و دانشجویان برای چگونگی رعایت اصول بهداشتی اختصاص می‌یابد و در هفته دوم نیز دستیاران سال آخر در دانشکده حضور پیدا خواهند کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: به تدریج دانشجویان رشته‌ها و مقاطع مختلف در دانشکده‌ها از جمله دانشکده دندانپزشکی حضور پیدا خواهند کرد.

عمده آزمون‌ها مجازی برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه در بعضی از مقاطع، رشته‌ها و دانشکده‌ها آموزش مجازی تقریبا تمام شده و دانشجویان در حال آمادگی برای برگزاری آزمون هستند، درباره نحوه برگزاری آزمون‌ها توضیح داد: عمده آزمون‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، زیرا به حضور فیزیکی دانشجویان نیاز نیست.

امکان برگزاری مجدد آزمون‌های مجازی در صورت بروز مشکل

دکتر صدوقی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی مانند قطعی اینترنت و مواردی از این دست که ممکن است در حین برگزاری آزمون برای دانشجویان اتفاق بیفتد، در شورای آموزشی دانشگاه این تصمیم گرفته شد که چنانچه برای گروه و یا دانشکده‌ای مشکلاتی در حین برگزاری آزمون الکترونیک پیش آمد، امکان برگزاری آزمون مجدد فراهم شود. آزمون مجدد می‌تواند به صورت الکترونیک و یا به صورت حضوری انجام شود، زیرا ممکن است تعداد کمی دچار این مشکلات شوند.

معاون آموزشی دانشگاه تاکید کرد: بازگشایی آموزش حضوری به صورت تدریجی خواهد بود تا نگرانی‌های دانشجویان و خانواده‌های آنان برطرف شود، زیرا ما نیز ترجیح می‌دهیم دانشجویان عزیز در یک محیط ایمن آموزش ببینند.

امکان حضور هم زمان ۲۰۰۰ دانشجو در کلاس‌های آنلاین

دکتر صدوقی درباره کلاس‌های تعاملی توضیح داد: اوایل در آموزش مجازی دانشگاه مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه این مشکلات به تدریج برطرف شد و در حال حاضر سیستم تعاملی ما برقرار شده است، به طوری که در آن واحد ۲۰۰۰ نفر به صورت آنلاین می‌توانند در کلاس‌های مختلف حضور پیدا کنند.

حضور حداقلی دانشجویان در خوابگاه‌ها

وی با تاکید بر اینکه هماهنگی‌های لازم با معاونت دانشجویی برای حضور دانشجویان در خوابگاه انجام شده، گفت: قرار است حداکثر ایمنی در خوابگاه‌ها رعایت شود، بنابراین ما نمی‌توانیم پذیرای ۵۰ درصد افراد باشیم، زیرا محدودیت‌هایی در سیستم خوابگاهی وجود دارد و برای رعایت نکات ایمنی می‌خواهیم حداقل افراد در خوابگاه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: بنابر این احتمال دارد در حد ۳۰ تا ۴۰ درصد دانشجویان را برای آموزش حضوری پذیرا باشیم و به تدریج طی سه تا چهار هفته بعدی با توجه به شرایط درباره این مسئله تصمیم‌گیری خواهیم کرد و در صورت عدم وجود مشکل، حضور را پررنگ‌تر می‌کنیم.

زمان پایان ترم جاری

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره زمان پایان کلاس‌های حضوری در ترم جاری توضیح داد: زمان پایان ترم جاری، پایان تیرماه و برگزاری امتحانات نیز تا ۱۵ مرداد خواهد بود، اما با توجه به شرایط متفاوت در هر دانشکده، ممکن است ترم تحصیلی در بعضی دانشکده‌ها مانند دندانپزشکی بیشتر طول بکشد و تا پایان مرداد و حتی پایان شهریورماه ادامه یابد.

وی با بیان اینکه امکان تحقق هر درخواستی از سوی دانشکده‌ها برای تسهیل شرایط دانشجویان فراهم است، گفت: دانشجویان در این باره نگرانی نداشته باشند و امتحان دورسی که پایان یافته می‌تواند برگزار شود و ترم برای دروسی که هنوز آموزش آن‌ها پایان نیافته می‌تواند دو تا سه هفته بیشتر ادامه یابد.

امکان حذف دروس و یا ترم تحصیلی فراهم است

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه از ۱۷ خرداد به بعد توضیح داد: بیشتر دانشجویان ترم‌های آخر که در شرف فارغ التحصیلی هستند در کلاس‌های آموزش حضوری، حضور خواهند داشت و این تمهیدات دیده شده که کلاس‌های آنان برگزار شود تا بتوانند هرچه زودتر فارغ التحصیل شوند، اما فعلا اجباری برای حضور فیزیکی در کلاس‌های حضوری دیده نشده و طبق آیین نامه افراد می‌توانند دروس و یا ترم تحصیلی را حذف کنند.

وی تاکید کرد: وضعیت ایمنی و سلامت کلاس‌ها ارزیابی می‌شود و درصورت رعایت این اصول، کلاس‌ها را ادامه خواهیم داد، اما در صورت بروز هرگونه مشکل، درباره آن مجددا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی در پایان با آرزوی توفیق برای تمامی دانشجویان و اساتید، گفت: تصمیماتی که در هفته‌های آتی در شورای آموزشی دانشگاه اخذ شود، به دانشجویان و اساتید اطلاع رسانی می‌شود. برچسب ها: امتحانات ، نحوه برگزاری ، دانشگاه تهران ، دانشگاه شهید بهشتی ، کرونا بازید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی گزارش خطا 0 عضویت در خبرنامه اشتراک گذاری خبرهای مرتبط جزئیات زمان و نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اولویت با آزمون‌های حضوری برگزاری امتحانات پایانی دانشگاه پیام نور، غیر حضوری اخبار برگزیده مادورو به زودی به ایران سفر می‌کند بازگشت سیروس عسگری از آمریکا به ایران طرح رژیم صهیونیستی برای ممنوع الخروجی محمود عباس تشریح شاخص های کلان اقتصادی کشور در مجلس مرحله دیگر از طرح اقدام ملی مسکن پیش‌بینی موج گرما در نیمه شمالی کشور تا پایان هفته آتش سوزی در پارک چیتگر ادامه اعتراضات ضد نژادپرستی در مقابل سفارت آمریکا توسعه بازار سرمایه، محور رایزنی ها در ستاد اقتصاد مقاومتی بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) پربازدید ها روز هفته ماه واریز وجه خودرو بعد از قرعه کشی انتقال سهام عدالت متوفی به وراث زمین لرزه در تهران بخشنامه جدید تغییر ساعت کاری در ادارات همه چیز درباره سهام عدالت اطلاعیه مشترک ایران‌خودرو و سایپا پیام رهبر انقلاب به مجلس یازدهم جلز و ولز پمپئو از توییت ظریف به دلیل کرونا 57 ایرانی دیگر جان باختند آتش سوزی در پارک چیتگر جدیدترین آمار کرونا در کشور وعده دادستان کرمانشاه درباره پیگیری جدی مرگ بانوی سالخورده پیش فروش خودرو، فعلا بدون ودیعه روزنامه‌های چهارشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۹ نامزد‌های ریاست و نایب رئیسی مجلس یازدهم تعطیلی لیگ و اعلام قهرمانی پرسپولیس جزئیات پیش فروش 25000 خودروی تولید داخل جزئیات امتحانات حضوری و غیرحضوری دانش‌آموزان فناوری سپاه در خدمت صنعت خودرو قالیباف رئیس مجلس شد واریز وجه خودرو بعد از قرعه کشی انتقال سهام عدالت متوفی به وراث زمین لرزه در تهران بخشنامه جدید تغییر ساعت کاری در ادارات همه چیز درباره سهام عدالت اطلاعیه مشترک ایران‌خودرو و سایپا پیام رهبر انقلاب به مجلس یازدهم جلز و ولز پمپئو از توییت ظریف به دلیل کرونا 57 ایرانی دیگر جان باختند آتش سوزی در پارک چیتگر اعمال شب نوزدهم ماه رمضان اعمال شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان احراز هویت در سجام، کمتر از ۱۰ دقیقه جدول پخش برنامه درسی 17 اردیبهشت 99 لیالی قدر در شب نوزدهم ماه رمضان با تلویزیون امتحانات نهایی پایه دوازدهم؛ ۱۷ خرداد تا ۱۵ تیر واریز وجه خودرو بعد از قرعه کشی نسخه جدید شاد انتقال سهام عدالت متوفی به وراث آخرین اخبار زلزله؛ استاندار تهران: زلزله امروز هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشت آخرین اخبار نحوه برگزاری امتحانات دو دانشگاه تهران و شهید بهشتی مادورو به زودی به ایران سفر می‌کند بیانیه وزارت ورزش و جوانان در پی مصاحبه وزیر بهداشت 13 کشته و زخمی بر اثر انفجار مین در افغانستان تشریح شاخص های کلان اقتصادی کشور در مجلس بازگشت سیروس عسگری از آمریکا به ایران اندیشه های امام خمینی (ره) امام راحل به معنای واقعی کلمه الهی و مردم باور بود پیش‌بینی موج گرما در نیمه شمالی کشور تا پایان هفته آغاز رزمایش برکت امام خمینی (ره) عکس خبری تصاویر روزنامه های امروز از نفتکش ایرانی تا شناورهای تندرو ساخت ایران افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز سفر بچه لاک‌پشت‌های پوزه عقابی در قشم اقامه نماز عید سعید فطر پوسترهای روزجهانی قدس مرور رویدادهای خبری در قلم دوربین انتشار تصاویر جدیدی از دومین ناو هواپیمابر چین تظاهرات رانندگان اتوبوس در برلین+ فیلم دست فرمان روی باند لحظه بازگشایی در‌های حرم امام رضا (ع) روزنامه‌ های روزنامه‌های سه شنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ صفحه نخست روزنامه های 12 خرداد روزنامه‌های یکشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ روزنامه‌های شنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ روزنامه‌های پنجشنبه ۸ خرداد ۹۹ پرطرفدارترین عناوین انتقال سهام عدالت متوفی به وراث واریز وجه خودرو بعد از قرعه کشی زمین لرزه در تهران الحاق بیش از ۱۱۰ فروند شناور به نیروی دریایی سپاه شمخانی: افول آمریکا سرعت گرفته است صدای معترضان آمریکایی باید شنیده شود فناوری سپاه در خدمت صنعت خودرو پیش فروش خودرو، فعلا بدون ودیعه حکومت نظامی در ۲۵ شهر آمریکا جلز و ولز پمپئو از توییت ظریف آب و هوا بیشتر ۲۲°    ۳۶° افغانستانارمنستانآذربایجانبحرینبنگلادشکامبوجکشور چینگرجستانهنگ کنگهندوستاناندونزیایرانعراقژاپنقزاقستانکویتقرقیزستانلائوسلبنانمالزیمالدیومغولستاننپالکره شمالیعمانپاکستانفلسطینفیلیپینقطرعربستان سعودیسنگاپورکره جنوبیسریلانکاسوریهتایوانتاجیکستانتایلندترکیهترکمنستانامارات متحده عربیازبکستانویتنامیمن آباداناراکارومیهاصفهاناهوازبابلبابلسربجنوردبناببندرانزلیبندرعباسقشمبوشهربیرجندتبریزتربت حیدریهتنکابنتهرانتویسرکانجویبارخرم آبادخرمشهرخویرامسررشتزاهدانزنجانسبزوارشهرکردشیرازسرخسصومعه سراطوسفریدون کنارفسافومنماهشهرمراغهمرودشتمسجد سلیمانمشهدهمدانکرجکرمانکرمانشاهکیشگرگانگچسارانیزدسارییاسوجقمقزوینایلامسنندجاردبیلسمنانکازرون دانلود اپلیکیشن شبکه خبر صفحه نخست اخبار مشروح گزارش خبرنگاران تیترامشب روی خط خبر تصاویر عکس و گرافیک برنامه های شبکه خبر تماس با ما درباره ما پیوند ها جستجو پیشرفته آرشیو آب و هوا اوقات شرعی خبرنامه نقشه سایت نظرسنجی RSS تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شبکه خبر است و استفاده غیر قانونی از آن پیگرد قانونی دارد. طراحی و تولید : ایران سامانه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: امتحانات نحوه برگزاری دانشگاه تهران دانشگاه شهید بهشتی کرونا معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نحوه برگزاری امتحانات نحوه برگزاری امتحان دانشجویی دانشگاه برگزاری آزمون دانشجویان ترم امکان برگزاری دانشگاه تهران مجازی برگزار آموزش حضوری ۱۷ خرداد تصمیم گیری دانشکده ها دروس عملی حضور پیدا آزمون ها شبکه خبر بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت

مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه شهید باهنر کرمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه شهید باهنر کرمان در بیانیه‌ای اعلام کرد:عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشت.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلٰکِنَّ اللَّهَ رَمیٰ وَلِیُبلِیَ المُومِنینَ مِنهُ بَلاءً حَسَنًا ۚ إِنَّ اللَّهَ سَمیعٌ عَلیمٌ. انفال﴿۱۷﴾

(ای رسول)، چون تو تیر (یا خاک) افکندی نه تو بلکه خدا افکند (تا کافران را شکست دهد) و برای آنکه مومنان را به آزمونی نیکو از سوی خود بی‌ازماید، که خدا شنوا و داناست.

 پس از گذشت مدت‌ها انفعال نهاد‌های امنیتی و سایر نهاد‌های مرتبط، عاقبت زمان عمل به وعده انتقام که سران جمهوری اسلامی بار‌ها این وعده را داده بودند در بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ فرا رسید، که نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشت.

 این آتش باران موشکی نشان از اراده راسخ سپاه حق، جهت تمامیت ارضی کشورمان و نوعی دفاع مشروع بود. عملیات بامداد یکشنبه باعث شد، پس از ۱۹۰ روز جنایات خشونت‌آمیز و نسل‌کشی رژیم خبیث صهیونیستی، مردم و کودکان مظلوم غزه، شبی را در آرامش سپری کرده و نور امیدی را در قلب جبهه مقاومت و مجاهدان فلسطینی تاباند.

 کارکرد دستگاه‌های امنیتی و همچنین دستگاه امور خارجه جمهوری اسلامی در روز‌های اخیر، به دنیا فهماند که تهدید‌های دشمن پوشالی است و هرگونه اقدامِ عبث و تهاجم دیگر، منجر به زدن سیلی مقتدرانه‌تر و به‌مراتب سنگین‌تری به صهیونیست‌ها می‌شود.

مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه شهید باهنر کرمان، یاد شهیدان راه قدس از‌جمله شهید طهرانی مقدم، شهید موسوی، شهید زاهدی را گرامی می‌دارد و ضمن قدردانی از مردان با شهامت و سلحشور سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح کشور، این عملیات غرور‌آفرین را به فرماندهی معظم کل قوا و جامعه اسلامی و ملت عزیز و صبور ایران تبریک عرض نموده
و حمایت خود را از تصمیم‌گیری‌های شورای عالی امنیت اعلام می‌داریم.

وَ السَّلامُ عَلی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدی‌

مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه شهید باهنر کرمان

دیگر خبرها

  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد