Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث رکنا، نخستین دقایق بامداد سه شنبه 6 خرداد امسال ماموران پلیس آبادان در جریان تیراندازی به سمت پسر جوانی در منطقه ذوالفقاری قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که مشخص شد جوان 25 ساله که از ناحیه پهلو هدف گلوله قرار گرفته به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیراندازی در محل قرار ملاقات با دختر جوان

پسر جوان که حسام نام دارد پس از چند روز در حالیکه روی تخت بیمارستان تحت نظر قرار داشت هدف تحقیق قرار گرفت و به ماموران گفت: خودروی پراید یکی از بستگانم را امانت گرفته بودم و دختر مورد علاقه ام را که آرزو نام دارد به منطقه ذوالفقاری رساندم و پس از آن در منطقه ساحلی نزدیک به پل تانکی ابلحسن بودم که 2 جوان موتور سوار در حالیکه صورت شان را پوشانده بودند جلوی راهم را بستند و یکی از آنها با تفنگ کلت که همراهش بود به سمتم شلیک کرد و پا به فرار گذاشتند که دوستانم مرا به بیمارستان رساندند.

دعوای ناموسی

ماموران در گام بعدی تحقیقات از سوی حراست بیمارستان اطلاع پیدا کردند که حسام توسط 3 جوان ناشناس و با یک خودروی پژو پارس بدون پلاک به بیمارستان منتقل شده و 3 مرد جوان، خودرو را در محوطه بیمارستان رها کرده و پا به فرار گذاشته اند.

یک منبع آگاه با تایید این خبر درخصوص تحقیقات پلیسی به رکنا گفت: تناقض گویی های زیادی در اعترافات حسام دیده می شود و در بیمارستان نیز 3 بار مشخصات دروغین از خودش و خانه شان به بیمارستان گزارش کرده بود و جالب اینکه ابتدا ادعا کرد در ایستگاه 10 کوی مقدس هدف گلوله قرار گرفته اما بعد از آن می گوید در بلوار ساحلی دست به این تیراندازی زده است و احتمال می رود این جوان عاملان این تیراندازی را بشناسد.

بنا به این گزارش، احتمالات پلیسی نشان از آن دارد که این درگیری با اختلافات ناموسی صورت گرفته است که تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان حوادث پلیس پل فرار اخبار حوادث جوان ملاقات هدف گلوله بازگشت به خانه دختر مورد علاقه قتل فیلم عکس ایران تلگرام تهران رومینا اشرفی ویدیو فضای مجازی اخبار گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد